Erotyczne - str 2

  • Urodziny

    Nasz sąsiad, imieniem Marek, obchodził ostatnio swoje trzydzieste urodziny. Moja żona bardzo go lubi i to za kilka rzeczy. Jest on dobrze zbudowanym, przystojnym i sprawnym ...

  • Gwałt analny

    Firma zorganizowała wyjazd integracyjny w góry. Pojechała większość firmy – około czterdzieści osób. Było zorganizowane ognisko, wycieczki, gry integracyjne i wieczór ...

  • Gwałt w pociągu cz.1 Prolog

    Andrew Boock Gwałt w pociągu Do przedziału w pociągu wcisnął się postawny młody mężczyzna w eleganckim ubraniu. Kobieta zajmująca wygodnie miejsce przy oknie, za ...

  • Słoneczny dzień nad jeziorem :)

    Był wczesny ranek.. dzień zapowiadał się wspaniale.. Marlena 15-sto letnia piękna blondynka o niebieskich oczach postanowiła wyjść późnym południem nad jezioro. Ola ...

  • Pierwszy klient

    Jestem zawodową suczką. Gdy po castingu odstałam się do jednego w warszawskich burdeli byłam wniebowzięta. Moim pierwszym klientem był brunet około 180. Zostałam wysłana ...

  • **-latka!!!

    Ta historia wydarzyła się we wtorek gdy mieliśmy fizykę. Uczy nas pan profesor którego mało kto lubi. Oddawał sprawdziany z którego jak się okazało dostałam jedynkę ...

  • Zakład z siostrą

    Było Lato, więc jak się łatwo domyśleć temperatura była bardzo wysoka. Mieszkałem w małym kwadraciaku z moją starszą siostrą, a jako że była niedziela to ...

  • Nocka z siostrą

    Historia oparta na faktach. Wyjechaliśmy z domu po 14 i baliśmy się, że możemy nie zdążyć. Ślub w kościele zaczynał się o 18, a czekały nas 3 godziny drogi i jeszcze ...

  • Ciocia nauczycielka

    Na początku mego opowiadania chciałbym powiedzieć, że moja cudowna ciocia była emerytowaną nauczycielką razem z wujkiem nie mieli dzieci. Była to wspaniała kobieta z ...

  • Matka Kolegi

    Miałem wtedy 17 lat. Był grudniowy, zimny wieczór w czasie, którego siedziałem z rodzicami w domku. W pewnej chwili zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć. W ...

  • Moja historia

    Hej! Mam na imię Wiktoria! Chciałabym sie podzielić z wami moimi wrażeniami z zeszłorocznych wakacji. Jak co roku robiliśmy z rodzinka 2 tygodniowy wypad do Juraty! ...

  • Basen

    Lato było bardzo gorące. Od kilku dni temperatura codziennie przekraczała 30 stopni. Pewnego popołudnia wybraliśmy się z żoną na basen. Nasze rzeczy zostawiliśmy w ...

  • Dwie cipki

    Nie lubię zostawać sama na noc w domu, więc kiedy mąż wyjechał na kilkudniowe szkolenie zadzwoniłam do Pauliny, czy może do mnie przyjechać. Chętnie się zgodziła i ...

  • Gwałt

    Klub. Godzina 22:15. Marta siedziała przy barze sącząc drinka, już nie liczyła, który to z kolei. Miała zły dzień, zaspała do pracy, szef ją dobrze opierdolił, przy ...