Erotyczne - str 7

  • Przygody mężatki

    Siedziałam przy kawiarnianym stoliku wpatrzona w stygnącą w filiżance kawę. Do odjazdu pociągu miałam jeszcze całą godzinę i nudziło mi się strasznie. Mogłam, co ...

  • Ręka w cipie

    Był letni poranek wakacje zadzwonił mój chłopak żeby mnie zaprosić pod namioty ja sie zgodziłam. Zaczęłam się pakować. Nawet poszłam do sklepu kupić nową seksowną ...

  • Żona PEPE

    Żona przyjaciela. Jestem prezesem dużej firmy z kapitałem amerykańskim. Nasz zarząd składa się z 12 osób, przez pracowników zwanych 12 gniewnymi ludźmi. Nie ma w tym ...

  • Wieczór kawalerski

    Kolega z pracy zaprosił mnie na wieczór kawalerski. Znając przebieg tego typu imprez, na których bywałem wcześniej, zawsze kończyło się telefonem do agencji towarzyskiej ...

  • Sex w szkolnej ubikacji...

    Zima, krótko przed wigilią. Za oknem śnieg, zaspy po kolana. Ciągle prószy. Szkoła. Po godz 18. W ciepłej klasie siedzi 14 osób. 12 chłopaków, jedna dziewczyna i ...

  • AKWARIUM

    Sex bo o nim jest mowa poznałem w wieku xx lat i xx letnia dziewczyną. Tak tak może wydawać się mało, ale tak to było: Mama Moniki przyszła do mnie, w sprawie akwarium. Od ...

  • WF cz.1

    Bardzo lubiłam ćwiczyć na Wf zwłaszcza w technikum. Będąc w 3 klasie przyszedł nowy nauczyciel, który zaczął uczyć moją klasę. Zajęcia jak każde inne rozgrzewka ...

  • Moja dziewczyna i jej siostra

    Witam. Nazywam się Krzysiek. Pewnego wiosennego dnia jak zwykle idąc do szkoły skierowałem się pod blok, gdzie mieszkała moja dziewczyna Aneta, z którą jednocześnie ...

  • Sąsiadka

    Mam sąsiadkę z którą to uprawiam (wiadomo o co chodzi). Jest ona starsza ode mnie o kilka lat. Zaczęło się to jakieś 2 lata temu kiedy byłem u niej. Wpuściła mnie do ...

  • Domek Na Wsi

    Tydzień temu ja i moja koleżanka z pracy pojechałyśmy na pewną wieś w pusty opuszczony domek, ponieważ chciałyśmy odpocząć od domu rodziny. Siedzimy pod kocem przy ...

  • Zajety prysznic

    Jakies dwa lata temu pracowalem w angli w firmie kurierskiej, mieszkalem w wynajetym domu z dwoma znajomymi i z jedna panienka! szczerze mowiac zanim przyjechalem tam ,to nawet ...

  • Młoda puszczalska

    Nazywam się Nikodem, mam 38 lat i od szesnastu jestem żonaty. Niestety w małżeństwie nie układa nam się najlepiej, prawie już zapomniałem co to seks. Nie raz próbowałem ...

  • Wakacje nad morzem

    Nadeszły wakacje, a my z mężem stwierdziliśmy, że jedziemy nad morze. Znalazłam pensjonat w Łebie. Przez telefon dowiedziałam się o wszelkiego rodzaju rozrywkach jakie ...

  • Ciocia Zosia

    Mając 10-12 lat często bywałem u Cioci, chodziłem tam z mamą, lub sam gdy się nudziłem. Mieszkała w tej samej miejscowości, jakieś 500 metrów od mojego domu. Miała Ona ...