Erotyczne - str 6

  • Wszystko zostało w rodzinie

    Lato to piękna pora roku. Wiele osób lubi je za to, że rozgrzane słońcem dziewczyny chodzą wtedy bardzo kuso ubrane i jest sobie na co popatrzeć. Ja jednak pod tym ...

  • Spełnione fantazje

    Jedną z fantazji erotycznych mojej żony był seks z Murzynem. Postanowiłem pomóc w realizacji jej marzenia. Przeglądnąłem w Internecie mnóstwo ogłoszeń panów, mających ...

  • GOSPODARSTWO

    Historia którą chcę wam opowiedzieć miała miejsce dobrych 30 lat temu, kiedy to ja jako młody chłopak mając 16lat uległem wypadkowi samochodowemu wraz z rodzicami i ...

  • Maczuga przyrodniego brata - cz. 1 - niespodzianka

    "Kurwa” – pomyślała Aśka. Jakimś pierdolonym cudem wszystkie jej pendrivy nagle wyparowały. I jakim cudem miała przegrać fotki z jednego kompa na drugi. "Zobaczymy czy ...

  • Maczuga przyrodniego brata - cz. 2 - pierwszy dotyk

    Drżącymi rękami włożyła pendriva do USB laptopa. Przed chwilą obeszła dom i upewniła się, że nikogo nie ma. Na lodówce przypięta była karteczka "Jedziemy z Tomkiem ...

  • Maczuga przyrodniego brata - cz. 3 - nadziana

    Aśka krzyknęła dochodząc. Jej cipka zaciskała się, wycieńczona kolejnym orgazmem. Całe jej ciało było pokryte potem a dziewczyna aż drżała ze zmęczenia. "Jeśli ...

  • Gdy mama jest w pracy. Cz. 1.

    Przeważnie zaczyna się to niewinnie: przypadek, zabawa, ciekawość. Gdy mama jest w pracy. Cz. 1. Mama była jeszcze w pracy, miała popołudniową zmianę. Ola siedziała w ...

  • Przygoda z dojrzałą..... PRAWDZIWA!

    Hej, chciałem się z Wami podzielić moją przygodą z kobietą 45+.....ehhhh jeszcze mam dreszczyk jak to sobie przypominam. To była jakaś popijawa nawet nie pamiętam z ...

  • Ojczym i Ja cz.1

    Noc, a raczej wieczór. Siedzę na łóżku czytając moją ulubioną książkę o nieszczęśliwej miłości. Mam na imię Kasia. Liczę 18 wiosen. Blondynka, 176 centymetrów ...

  • Ciekawe momenty z synem i upokarzanie męża

    Witajcie serdecznie. Zanim zaczniecie czytać musicie wiedzieć coś istotnego. Opowiadanie zawiera dla niektórych serio niestosowne momenty, mam nadzieje że nie skreślicie ...

  • Zaspokojony przez siostrę

    Wychodząc ze szkoły, przeciągnąłem się i odetchnąłem głęboko, nie mogąc powstrzymać uśmiechu zadowolenia pchającego się na moją twarz. Dzień był słoneczny i ...

  • Magda i synowie cz. 3

    4. Rano wstałam jak zwykle wcześniej od nich. Musiałam zrobić im śniadanie do szkoły. Był piątek, jeszcze jeden dzień i weekend przed nami. Chłopcy wyszli z pokoju ...

  • Ja z moim bratem (część 1)

    Cześć, nazywam się Kamila, a to moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. ***** Z pamiętnika Daisy. Pospiesznie wyszłam ze szkoły, aby nie natknąć się ...

  • Ciocia nauczycielka 2

    Rano normalnie śniadanie ona ubrana jak codziennie nic nie wspominała o tym co robiliśmy wieczorem. Tak miną cały dzień wieczorem po kolacji ciocia znowu była ubrana w ...