Erotyczne - str 11

  • Gwałt na polanie

    Mam na imię Daria. Obecnie mam 24 lata i studiuję socjologię ale chciałabym opowiedzieć wam historię która przydarzyła mi się 6 lat temu. Chodziłam wtedy do ogólniaka w ...

  • Uroki szwagierki

    - Możesz powiedzieć Dominice, że kolacja zaraz będzie gotowa – Sara, moja śliczna żona wychyliła się z kuchni. - Ok, już idę – podniosłem się z fotela. Dominika ...

  • Mama kolegi

    Od najmłodszych lat przyjaźnimy się z kolegą Dawidem ja mam na imię Piotrek, gdy zaczęliśmy dojrzewać coraz bardziej opowiadaliśmy o naszych fantazjach z kobietami bardzo ...

  • Poziomkowa przygoda z kuzynem..

    Był zimny, lutowy dzień. Zza wielkiego okna bogatego w ramę o kolorze surowego drewna, lutowa aura dawała o sobie znać. Prószący śnieg, okrywający pobliski krajobraz ...

  • Sexwycieczka z nauczycielką

    Sexwycieczka z nauczycielką Konkurs: Cała historia miała miejsce dzięki konkursowi organizowanemu w moim technikum. (Byłem wtedy uczniem 1 klasy technikum Informatycznego) ...

  • W biurze. Gwałt, czy nie gwałt?

    Wszedłem do biura wściekły jak nigdy dotąd. Jeden z pracowników zawalił właśnie nasz kontrakt roku i miałem szczerą ochotę urwać mu głowę wraz z kręgosłupem, po ...

  • Lato z siostrą

    Wakacje jak zwykle spędzałem u dziadków na wsi. Rodzice co roku przywozili tu mnie i moją siostrę, żebyśmy odpoczęli od miasta. Lubiłem tu przyjeżdżać – chodziłem ...

  • Wakacyjny seks - cz. 4 - jeden kutas wystarczy?

    --- NOWA CZĘŚĆ CO PONIEDZIAŁEK --- Szybko okazało się, że jednak nie jestem aż tak strasznie wyruchany. Obudziłem się rano sztywny i postanowiłem zwalić sobie pod ...

  • Ostra Przygoda na feriach z kuzynką !!!

    Mam nadzieje że mnie nie zhejtujecie za to opowiadanie bo to moje pierwsze. Zaczęły się ferie. Filip zaczął je z myślą o poderwaniu jakiejś laski. Filip ma 18 lat i ...

  • Kościół

    Była niedziela przed Bożym Narodzenie jak co roku Ania poszła do kościoła, została jeszcze trochę po mszy aby pomodlić się z rodzinę. Zauważyła chłopaka pod drugiej ...

  • Ciocia nauczycielka 3

    Skończył się rok szkolny i nadszedł czas wakacji bym pojechał do wujostwa, nie mogłem się doczekać by znowu móc kochać ciocię całymi dniami. Po przyjeździe jakie ...

  • Mama Policjantka S2E6

    Językiem i ustami Ania wyczuwała podrygiwanie twardej, pokaźnej pały. Drżenie ud pod palcami i gęsia skórka były wyraźnymi sygnałami, że wszystko robi dobrze, a nawet ...

  • Korepetycje z Matmy

    To była sobota miałem korepetycje z matmy.Poszedłem do Pani Kasi jak zwykle przywitała mnie, częstując czymś słodkim.Miała na sobie fioletowe rajstopy, bluzeczkę i ...

  • Mamo, kocham Cię. cz. 7

    Po czym zamknęła wszystkie drzwi, nie miałem zamiaru uciekać ale z jej oczu aż wylewało się pożądanie, tak że mógł być to nawet gwałt. Zaczęła coraz mocniej ...