Miłosne - str 23

  • Mężczyzna mojego życia

    Stałam oparta o parapet wyglądając przez okno na jasne światło latarni stojącej przed domem. Nie miałam zbyt dobrego humoru, od kilku dni nie rozmawiałam z Samem. Jak ...

  • Szkolna Miłość cz.7

    Nastał kolejny dzień, gdy się obudziłam zerknęłam na ekran telefonu czy Patryk, może się odezwał. Niestety ponownie się rozczarowałam, na to wychodzi że to był jeden ...

  • " Ślady Przeszłości " cz.1

    * tłum. z języka hiszpańskim - Nie mam i nie będę miała szacunku osoby, przez którą Evelyn jest w szpitalu - ~ ~ Leżąc na łóżku, wpatrując, się w sufit zastanawiam ...

  • Rozpustna eskapada

    Pieściłem namiętnie jej piersi, co chwilę przygryzając przy pocałunkach. Prężyła swoje doskonałe ciało jak rasowa kotka. Mój szorstki ozor oplatał bajecznie ...

  • Cena wolności część I

    Ciemność.. Tylko ciemność.. Nagle.. Widzę jakieś światło przez nie domknięte powieki. Staram się je otworzyć jeszcze bardziej lecz nie mogę. Czuję tylko zimno i ...

  • Przeciążenia, cz. 3

    *** Ktoś zadzwonił do drzwi. Otworzyłam je nie patrząc przez wizjer. Stał tam. Znowu cały przemoczony. W moim mieszkaniu panował już półmrok, który kontrastował z ...

  • Boję się

    Boję się, że nie będziesz ze mną szczęśliwy. Boję się, że coś się nie uda. Boję się, że w końcu zrezygnujesz. Boję się, ze potem mnie znienawidzisz. Boję się ...

  • Głupiutka

    Wszystko za szybko, za wolno. Gna. Wszystko za mocno, za słabo. Przyciska do dna. Wszystko za jasne, za ciemne. Kolory przelewają się przez palce. Zbyt wyraziste, zbyt ...

  • To nie koniec! cz. 16

    Obudziłam się i chwilę patrzyłam w sufit. Ach, słońce chyba wstało już dawno. Mimo tego, że była połowa września piękna pogoda nadal się utrzymywała. Spojrzałam na ...

  • Szkolna Przygoda Cz. 2

    Mącąco frustrujące rojowisko myśli wtłaczało mi do podświadomości, że chyba mamy razem lekcję. Inaczej nie da się wyjaśnić dlaczego stoi tuż przed naszą klasą? ...

  • Przywracając życie - rozdział dwunasty

    Sądziłam, że po konfrontacji z Paulem pt. "Spieprzaj, dziadu”, wrócę do dawnego humoru i dawnej siebie. W końcu byłam wolna, nie było nikogo, kto by na mnie krzyczał i ...

  • Wiersz o złości

    nikt nie wścieka się równie pięknie jak ty gdy jesteś ignorowana i kurwa poleci czasem i talerz trzaśnie o ścianę i łzy strumieniem popłyną a przecież mój świat ...

  • Tylko mój 3

    Całą naszą 15 osobowa grupką szliśmy na nasze pierwsze praktyczne zajęcia. Nie mieliśmy pojęcia jak one będą wyglądać. Każdy z nas wyrażał swoją opinie na temat ...

  • Niewidzialna 26

    Minęło kilka dni od wydarzenia, które miało miejsce w parku po wyjściu z mieszkania Zuzy. Całymi dniami siedziałam w domu z rodziną lub sama we własnym pokoju ...