Miłosne - str 22

  • Furia Miłości 5 - Koniec

    Tydzień później wstałem przed Nanami. Zabrałem się do robienia śniadania, aby trochę jej zrekompensować, to co zaplanowałem. Nie było to zbyt przyjemne, ale powinno ...

  • Szkolni znajomi cz. 8 - Dwa dni tylko dla siebie

    Kolejna noc, kolejny dziwny sen. Sen o niej. Michał obudził się wściekły na swoją podświadomość. Minęło półtora roku od czasu, gdy ostatni raz widział się z ...

  • Nuty cz.2

    Nuty cz.2 Podtytuł: Komnata tajemnic Życie szkolne tętniło w starych i mrocznych murach szkoły. Zawiązane zostały pierwsze przyjaźnie, potworzyły się już grupki ...

  • Fight With Reality #2

    Obudziłam się w szpitalu. Zaczęłam się dusić. Byłam podłączona do respiratora, a jego rurka obecna była głęboko w moim gardle. Niecałe 5 minut później byłam już ...

  • Niespełnione marzenia cz. 18

    Wtedy stało się coś czego w ogóle się nie spodziewałem. Zauważyłem pewien ruch przy stoliku po drugiej stronie restauracji. Przetarłem oczy ze zdziwienia, ale nie dałem ...

  • My horny boss | 24

    - Co? - zamurowało mnie. Stałam i próbowałam wyczytać z jego twarzy jakiekolwiek emocje. Po chwili Val zaczął się po prostu śmiać. Nerwowo odchrząknęłam i ...

  • Nic do stracenia Cz.9

    Jak już dołączyli do nas Krystian i Julka udaliśmy się do pobliskiej pizzerii. Bawiłam się z nimi świetnie w końcu czuje że mogę mieć prawdziwych przyjaciół i że ...

  • Spotkanie integracyjne dzień 3- zakończenie

    Po ledwie słyszalnym pukaniu do drzwi dołączyła do nas Madzia, szefowa przyszła tuż po niej. Zaproponowałem grę w pokera oczywiście jej rozbieraną wersję. Największe ...

  • Zapach truskawki

    ,,Zapach truskawki’’ Ile trzeba mieć lat, żeby móc się zakochać? Czy jest jakaś granica wiekowa, między ilością naszych lat, zauroczeniem, a miłością prawdziwą? ...

  • Muzyka to nadzieja...

    Deszcz powoli spływał po jego masce. Niejakie połączenie szkła i plastiku odcinało jego twarz od moknięcia. Woda łącząc się w niewielkie strumienie, spływała po ...

  • Piłka nożna też jest dla dziewczyn cz.115

    -Co tam?- podbiegł do mnie Mateusz -Jestem zadowolona, cieszę się z tej roli, a ty? -Też się cieszę. I w sumie fajnie, że ty grasz Julię. Nie miałem okazji cię bliżej ...

  • Niczyje

    Jest moim wszystkim. Słabością, tłumem zmierzającym w niewiadomym kierunku, niespodziewanym uśmiechem. Jest moim wszystkim. Wypitym desperadosem w samym środku centrum ...

  • Niełatwa miłość cz.16 ostatnia

    Obudziłam się w białym pomieszczeniu patrząc w sufit. Wszędzie niemiłe białe światło jarzeniówek. Natychmiast ogarnął mnie strach! Gdzie ja jestem, co się stało?! ...

  • Tam, gdzie ty.

    Rodzice Seleny Collins i jej brata Matthew'a zginęli rok temu w katastrofie lotniczej. Rodzeństwo mieszka razem w Stanach Zjednoczonych, a dokładniej w Nowym Jorku. Matthew ...