Miłosne - str 26

  • Muszę ci powiedzieć, że cię kocham + INFO

    ***No hej! Wracam do was na razie z takim krótkim opowiadaniem. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Mam pomysł na dalsze części poprzedniego opowiadania, ale nie wiem jeszcze ...

  • IBFF- czyli internetowa przy... miłość-2

    "Piszę do ciebie tak jak prosiłaś, więc może zanim poproszę cię żebyś powiedziała mi coś prywatnego zacznijmy od bardziej ogólnych rzeczy." Lena wygodniej rozsiadła ...

  • The fucking hope. cz.5

    Słyszę za sobą głośne klaskanie i kpiący śmiech, spinam się cała i odwracam, w kierunku stojącego w drzwiach Alana, który jest ubawiony całą sytuacją. - Cóż za ...

  • "Niepewność" 31

    Rzuciłam telefon na łózko przełykając ciężko ślinę. Otarłam napływające łzy wierzchem dłoni. Czułam jak jakaś niewidzialna ręka oplata moją szyję w mocnym ...

  • "W pogoni za uczuciami" Rozdział 8

    *********** Dziś para poszła razem na pierwszą randkę. Nikola jeździła razem z Oskarem na lodowisku. Było przyjemnie. Nagle Oskar stał się opryskliwy i chamski. Źle się ...

  • Daję ci siebie - finał

    * rok później * Sebastian zamknął drzwi, podczas gdy ja opadłam wdzięcznie - a przynajmniej wdzięcznie według mnie - na łóżko. Wydawało mi się bardzo dziwne, niemal ...

  • Kara za grzechem chodzi

    1. Szlaban za niemoralne zachowanie Piątkowy wieczór. Nalałem whisky z colą i podałem dziewczynom. Usiadłem obok Marty, mojej dziewczyny, i włączyłem film Nimfomanka ...

  • O niebo lepiej cz. XX

    Cześć Wam! Hmm nawet nie wiem od czego zacząć... Na wstępie, chciałabym przeprosić te osoby, które czekały wytrwale na kolejną część opowiadania. Porządnie ...

  • Kiedyś będziesz mój - Rozdział 52 - EPILOG

    Ariel siedział obok Moniki, chociaż powinien być już wraz ze swoją grupą i przygotowywać się do występu. Jakoś tak nie potrafił zebrać się w sobie, aby zostawić ...

  • Cholernie krótko

    I możesz nawet dwieście razy powtarzać, że cierpienie uszlachetnia, ale to nie obudzi jego utraconych zmysłów, nie przywróci uśmiechu ani tyci, doprawdy tyci radości ...

  • Wspomnienia - początek

    Lato wreszcie nastało dla małego miasteczka leżącego nad morzem, a wraz z nim wakacje dla wielu uczniów, którzy po wielu trudach mogli odetchnąć po ciężkiej nauce i ...

  • Niebieskie Rolety - część 1

    Był ostatni września. Max od kilku dni już przebywał w Lublinie. Nie pochodził on stąd lecz dostał się tutaj na studia. Tego wieczoru spędzał czas na siłowni. Dobrze ...

  • #tinson - część 2

    Coraz więcej wpisów z chłopakami pojawia się w sieci. Nadchodzi czas aby jeszcze bardziej poruszyć fanów serialu. Młodzi geje – temat obecny w wielu serialach, można by ...

  • Za młoda

    Hej, wiem, że pewnie wam się to opowiadanie nie spodoba, ale ostatnio nie mam w ogóle pomysłu na to i na siebie. Jeszcze jeden dzień w domu i oszaleje, mam prawie 20 lat, a ...