Obyczajowe - str 64

  • Nic nie pamiętam #147

    - Sądzi pan, że jak pooglądał kilka moich poradników w których obnażyłam swój ból po stracie matki to już wszystko o mnie wie? Moduski, wyprostowała się na krześle i ...

  • Piotruś

    - Dzień dobry Alicjo. Jak się dzisiaj czujesz? - spytałem tak jak każdego dnia od ponad dwóch lat. - Bardzo dobrze panie Piotrze - odpowiedziała jak zawsze z promiennym ...

  • Fotki z mego telefonu #1

    Pamiętam tą rozmowę po której przesłałaś mi to zdjęcie. Rozmawialiśmy o kończącym się lecie i tym, że znowu nastaną krótkie dni. Przyjdzie zimny poranek i trzeba ...

  • Nic nie pamiętam #29

    O trzynastej gdy wychodziła od taty zatrzymała się przy drzwiach, gdy zobaczyła na szklanym ekranie nagranie z monitoringu i tekst idący w pasku Nie wyglądało to dobrze ...

  • Niebieskie Rolety - część 1

    Był ostatni września. Max od kilku dni już przebywał w Lublinie. Nie pochodził on stąd lecz dostał się tutaj na studia. Tego wieczoru spędzał czas na siłowni. Dobrze ...

  • Nic nie pamiętam #233

    - To matka uchyliła furtkę dla roli kobiety, w tym wypadku dla mnie - odpowiedziała Patrycja. - Tą właśnie szczerością przekonał mnie do siebie. Mianowicie, przyznał ...

  • Nic nie pamiętam #269

    Kobieta nie chciała wdawać się w dyskusje na temat swej codzienności. Toteż odpowiedziała ogólnikowo i wiedząc, że najlepszą obroną jest atak, zasypała pytaniami Alka ...