Obyczajowe - str 60

  • Nic nie pamiętam #25

    Limit szczęścia i nieszczęścia zawsze oscyluje wokół zera. Tak było i u Patrycji. Po zachwycie w siedemnastym roku życia dostała cios w przeponę. Siedziała w klasie gdy ...

  • Nic nie pamiętam #141

    Chwila się przedłużała ale odpowiedzi ni jakiej od Fejkiel, nie usłyszał. Co gorsza, Moduski, zauważył zamglony wzrok. To było czymś nowym dla niego. Do tej pory ta ...

  • Ciocia Beata

    Ach te wszystkie Ciocie albo koleżanki naszych Mam, które przewijały się przypadkiem przez nasze nastoletnie życie. Gdyby nie one, to nie poznalibyśmy czym różni się ...

  • Nic nie pamiętam #56

    - Hej! Fajnie, że można cię już odwiedzać. Młoda kobieta była tak pochłonięta swym ciałem. że usłyszawszy nagle głos Fejkiel w pośpiechu wyciągnęła rękę i ...

  • Ciocia Beata 2

    PAŹDZIERNIK 2019 Na jej rozbierane zdjęcia natknąłem się przypadkiem, gdy wieczorem, dla relaksu serfowałem po internecie, zaglądając na strony z pikantną zawartością ...

  • Ridge Chaser - Akt 15

    Test Drive Not So Limited "Młodość jest ciężka i gorzka, jest niezgodą na świat i niezgodą na siebie, jest od początku zmaganiem się z czułością i ...

  • Nic nie pamiętam #95

    - A i ty teraz chcesz wszystkie Konstantynowy zwiedzać? - zakpił komendant Niemczyk. - Czy ty się słyszysz, Moduski? Komisarz zrelacjonował, co wycisnął z Biszilera, który ...

  • Nic nie pamiętam #183

    W noc poprzedzającą wyjazd spędziły prawie bezsennie. Naszło je na wspominanie ostatnich tygodni, co w konsekwencji zaowocowało zapewnieniami o bliskości. Czyli można by ...

  • Nic nie pamiętam #227

    - Ani przez chwilę nie czułam względem mnie oczekiwań do wynurzeń - Patrycja, coraz intensywniej gestykulowała. - Wręcz przeciwnie, czasami aż prosiło się by dopytał ...

  • Nic nie pamiętam #26

    Nie zrezygnowała ze spotkań z grupą. Czuła potrzebę przebywania z nimi a raczej z terapeutką. Łapała się na tym, że traktuje ją jak matkę. Dobosz, nie byłaby ...

  • Nic nie pamiętam #228

    Lekarka zmitygowała się. W końcu miała przedstawić człowieka, który sprawił jej ból, a perorowała jak zakochana nastolatka po randce marzeń. - Trochę mnie poniosło ...

  • Powiedziałam dobranoc, mojemy życiu - 4 -

    Powiedziałam dobranoc, mojemu życiu - 4 - Napisać tak po prostu prawdę, że mam chwilowo dość, nie umiem znaleźć motywacji do wstawania, mycia zębów, wychodzenia z domu ...

  • Na krótko

    W ponury październikowy dzień udałem się do fryzjera. Wszedłem do salonu fryzjerskiego „Łysiak i inni”. Dawnej to się nazwały zakłady fryzjerskie, teraz na salony ...

  • Nic nie pamiętam #262

    Nadzieja, nie zdążyła jeszcze nacieszyć oko widokiem. który po sam horyzont prezentował swą potęgę gór. Gdy na szybie pojawiły się krople deszczu by już po chwili ...