DZIEWCZYNA Z MIASTA KOZIOŁKÓW
Po kilku godzinach jazdy pociągiem nareszcie zbliżał się do celu swojej podroży. Znudzony w wagonie kolejowym, pomiędzy chwilami oglądania uciekającego świata, zerkał na ...
Po kilku godzinach jazdy pociągiem nareszcie zbliżał się do celu swojej podroży. Znudzony w wagonie kolejowym, pomiędzy chwilami oglądania uciekającego świata, zerkał na ...
Jako nauczycielka historii w miejscowej szkole średniej, zawsze starałam się być wzorem do naśladowania – zarówno dla moich uczniów, jak i dla rodziny. Dokładałam ...
SZCZĘŚCIE Czas, jaki nastąpił potem, Andry najchętniej by przespał. Żałował, że nie jest jednym z tych zwierząt, które przesypiają zimę. Najchętniej wolałby ...
“Patrzyła na zwłoki ojca ułożone starannie wewnątrz trumny. Wyglądał spokojnie, wprawdzie był lekko blady, ale nie przypominał ofiary wojny. Ubrany w królewskie szaty ...
Epilog 2 tygodnie później... Dzięki temu że udało mi się złapać intratny kontrakt u pewnego biznesmena nasz domowy budżet jest jeszcze w lepszej kondycji niż parę ...
Z góry przepraszam Was za tą głupotę :redface: *** Żył sobie raz Zbokus Dmuchacz, och, jakiż był z niego ruchacz, i choć wiekiem typ podstarzały wciąż chwalił ...
Co pewien czas, wraz z kolegami z pracy organizowaliśmy spotkania tylko dla facetów. Tym razem organizacja przypadła mnie. Zapowiadała się niezła impreza - dwunastu ...
Wracając z Ramzesa zaczepił mnie mój pijany brat i powiedział że chce mnie bzyknąć ja się odwróciłam i zaczęłam odchodzić. Nagle poczułam że ktoś obmacuje mnie od ...
Jestem w Berlinie. Wchodzę do "Kleiner Schwarzer" na Rose Straße. Zajmuję miejsce przy stoliku w pobliżu kominka. Poznałem tu Annę. Zaciekawiło mnie, czy jest lub ...
Rozochocony zająco-królik wielkanocny stał się tak śmiały, że zerwał ze mnie nawet majteczki!… i… przyciągnął mnie ponownie do swej twardej jak głaz marchewy… ...
Karol szybko się zebrał i poszedł do łazienki, a ja... Ja starałam się jakoś doprowadzić do ładu. Moja cipka była tak mokra że wydawało mi się że pode mną już jest ...
Jest późne piątkowe popołudnie. W firmie oprócz nas nie ma już nikogo. Nie rozmawiamy ze sobą prawie wogóle, ponieważ oboje jesteśmy zajęci pracą. Około 19 ...
Tak jak obiecałam. Nawiązując do historii ,Jak uwieść kolegę męża,, Będzie obiecana historia. Jak uwieść, żonę kolegi męża. Piotr już dzień po przyjeździe swojej ...
Kiedy Madzia się obudziła poczuła, że ma związane ręce i nogi. Leżała na boku sofy w taki sposób, że jej tyłek był bardzo mocno wypięty. Nie wiedziała co się ...