Erotyczne - str 206

  • Stażystka cz.3

    Kolejne tygodnie mijały bardzo szybko i w końcu nadszedł dzień, kiedy stażystki miały się dowiedzieć która z nich dostanie umowę o pracę. W piątek, który był ...

  • Sofonisba, cz. 1

    Odsłona pierwsza 1 Wąski sierp odrodzonego księżyca schował się za nadciągającymi znad morza chmurami, szum fal mieszał się z szeptem poruszanych podmuchami wiatru ...

  • Bez wyjścia (2) - leśna polana

    Rano obudziły mnie usta Karoliny na moim penisie. Otworzyłem oczy i zobaczyłem jej uśmiechnięte oczy i pracowity języczek. Nie zajeło długo żeby mózg odpowiedział na ...

  • Marta N. - cz. trzydziesta trzecia

    Kiedy weszłam do kuchni, zobaczyłam, że dziewczyny sprzątają po kolacji. Kurtuazyjnie zapytałam więc czy mam włączyć się do pomocy, ale Halinka z uśmiechem ...

  • Blondynka 6

    Monika dostała propozycję pracy w firmie Damiana. Był nią oczarowany i zachwycony, szczególnie po ostatnim spotkaniu biznesowym. Dzięki jej pomocy, zakończyło się ono ...

  • Studenckie małżeństwo

    -Patrz Sylwia... Michał i Kinga znowu się pokłócili... 3 raz w tym tygodniu? -No, to gdzieś tak będzie. -Kinga wkurwiona, bo nie ma kto jej zaspokoić i ja tak samo -Oj co ...

  • Dzika sytuacja cz.3

    W samochodzie unosił się przyjemny zapach wiśni. Zanim Ola zdążyła spostrzec, iż na zewnątrz dopiero wchodziło słońce, z przodu auta tuż nad przednią tapicerką ...

  • Mogło być i tak - cz. XIII

    Zjedli podwieczorek i ponownie położyli się do łóżka. Ania przytuliła się do niego na chwilę, pocałowała i czując, jak ją bodzie kutasem, odwróciła się i wypięła ...

  • Prawda czy Wyzwanie - Zmiana reguł cz.2

    - Kurwa mać..! - Uciskałem ranę. - Nieźle Cię trafił. Jak wyjedziemy za miasto, to muszę Cię opatrzyć. - I obudzimy tego dupka. Po paru minutach Rafał zjechał z trasy ...

  • Czego sam chcę? - Rozstanie i tęsknota - Cz.4

    Nie wiedzieć czemu ale gdy Julia zdobyła pracę to między mną, a nią zaczęło się coraz mniej układać. Przestaliśmy rozmawiać, ona przestała mi mówić o swoich ...

  • Renia

    Renia, to moja ciocia. Kobieta po 40, wysoka brunetka, dosc szczupla, z kształtna dupką, i malymi piersiami. Od zawsze byla bohaterką moich erotycznych fantazjii. Pewnego dnia ...

  • Swaty. Marta i rolnik rozdział 5

    – Panie Zenonie, ja mam taką słabą głowę… Boję się, żebym jakichś głupstw nie robiła… „Chciałbyś, żebym narobiła… zdaje się, nawet wiem jakie… ale ...

  • Trailer kwiecień 2015

    Szkolny seks – cz.3 - Każde miejsce jest dobre Objąłem Natalkę. Przytuliła się do mnie, nieco zaskoczona. Nie spodziewała się o co mi chodzi. Ale wkrótce poczuła. Moja ...