Erotyczne - str 205

  • Żar namiętności

    -Kochanie, proszę Cię, chodź na tę imprezę. -Nie... Mówiłam Ci już, że nie lubię imprez, idź sam z Sebastianem, ja naprawdę nie mam ochoty. -Daj się namówić, ten ...

  • Moire - królowa smoków cz. 3.

    Uniosłam głowę i utonęłam w błękitnych oczach. Wpatrywałam się w tą głębie, zapominając jak się nazywam, zapominając o słowach starego elfa. Mogłabym tak trwać i ...

  • Ania i Patryk cz4.

    Po kilku dniach mijania się na klatce, bądź przelotnych uśmiechów i gestów w domu nadszedł moment, w którym zmieniło się całe nasze podejście do wspólnego mieszkania ...

  • W Piekle cz. IV

    Następne trzy dni w zakładzie karnym były dla mnie prawdziwym piekłem. Z sekcji sado-masochistycznej przeniesiono mnie do wydziału homoseksualnego, gdzie dokładnie ...

  • To nie miało tak być – "Ona nie da rady"

    Z trudem wstała z podłogi i trzymając się ściany, wolno ruszyła do łazienki. Od razu przepłukała usta, chcąc pozbyć się odpychającego smaku, po czym usiadła na ...

  • Igraszki nad jeziorem.

    Na wstepie powiem, ze to moje pierwsze opowiadanie. Bylabym bardzo wdzieczna za wskazowki co robic, by moje nastepne opowiadania byly tylko lepsze. :) Jestem szatynka, o wzroscie ...

  • Smak siostry

    Atmosfera była wesoła. Lało się dużo wódki, co chwilę rozbrzmiewały głośne śmiechy. Tylko ja jeden czułem się przeraźliwie znudzony i nie mogłem sobie wyobrazić ...

  • Będzie dobrze, obiecuje.

    Słabe światło telewizora rozjaśniało panujący w pokoju półmrok. Ciche stukanie przycisków pada wypełniało pomieszczenie. Nieskazitelne skupienie na grze jawiło się w ...

  • Wzięta na warsztat cz. 4

    Jednak to wszystko co zadziało się do tej pory – to nic! Właściciel warsztatu okazał się niezłym gagatkiem! Bezpardonowo popchnął mnie na stół, na którym dokonywał ...

  • To nie miało tak być – "NIE!"

    Gdy tylko Rita zniknęła, znów zaczęło się rozmyślanie. Dziewczyna czuła się dziwnie. Nigdy nie brała narkotyków, dlatego nawet tak mała ilość amfetaminy dała o ...

  • Bielizna 4

    Basia w końcu po całym dniu utrzymującego się stanu podniecenia, mogła rozładować własne emocje. Parę minut pieszczot i przeżyła kilkukrotnie orgazm. Uświadomiła ...

  • Boobs n Boners 6

    Normalnie Bobby starałby się unikać spotkań rodzinnych, ale po szalonych dzisiejszych wydarzeniach starał się być tak blisko mamy, jak to tylko możliwe. Podczas gdy ...

  • Głód cz. 23

    Resztę dnia spędziła na przygotowaniach do balu. Chciała wypaść możliwie najlepiej, a przede wszystkim pragnęła, aby Arthur pożądał jej ciała bardziej niż ...