Erotyczne - str 202

  • Mama Mojej Przyjaciółki

    Gorące lato, czas po egzaminach, pierwszy rok studiów zakończony bez poprawek. Miałam przed sobą okres trzech miesięcy wakacji, nie licząc stało-dorywczej pracy jako ...

  • Adoptuj nimfomankę!

    Niniejszy artykuł został sfinansowany w ramach Narodowego Programu Walki z Nimfomanią na lata 2021 - 2025. ************ Przeglądając Internet, natrafiłem na artykuł pt ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 12

    Ostatni dzień przed wyjazdem musiał być dniem zebrania się Rady, żeby omówić najistotniejsze szczegóły umowy handlowej, którą Aleksandra miała podpisać w imieniu ...

  • Mogło być i tak - cz. XLVII

    Poleżeli jeszcze przez chwilę razem, jakby chcąc przypieczętować więzi, które ich ponownie połączyły. Adam leżał pomiędzy nimi i ponownie pieszczotliwymi gestami ...

  • Przygoda na obozie sportowym

    W lipcu na wakacje postanowiłem wyjechać na obóz sportowy, uzbierałem pieniądze i wyjechałem. Wstałem o 5 rano, zjadłem śniadanie, znosiłem bagaże. o 6 podjechał ...

  • Niezręczna sytuacja cz. 1

    Spojrzałam na zegarek z przerażeniem. Nie do wiary, że zasiedziałam się przy sprawdzaniu klasówek tak długo. Wychowawstwo klasy maturalnej było cholernie absorbujące ...

  • Mała zemsta

    Bajka w wersji BDSM. Czerwona lampka zaświeciła się kolejny raz tego dnia. Czerwony Kapturek ciężko westchnęła. Minęły dopiero dwa tygodnie sezonu turystycznego, a ona ...

  • Impreza imieninowa

    Mam na imię Piotrek. Jestem wysokim, dobrze zbudowanym brunetem.Pewnego dnia razem z moją dziewczyną zostaliśmy zaproszeni na imprezę imieninową do znajomych. Nie myśląc ...

  • Bijące Serce cz.5

    Jej potężny, orgazmiczny krzyk, doskonale słyszalny nawet pośród nocnego zgiełku, szalenie go podniecił. Tak bardzo, że wystarczyło zaledwie króciutkie rżnięcie ją w ...

  • Marta na treningu cz. 2

    Jeden z chłopców, wyraźnie odważniejszy, wołali na niego Pele, podszedł mi pomóc, widząc jak otrzepuję spódniczkę na pupie. Zapytał: -Czy mogę? Po czym, nie czekając ...

  • Wakacje 15

    Obudził mnie dudniący o dach deszcz. Nie zwiastował niczego dobrego. Nie był intensywny, a ciągły, co nie napawało mnie optymizmem. Nie chciałam ostatnich sześciu dni ...

  • Zgwałcona przez przyjaciółkę(2#)

    Zaczelam krzyczec i walic w drzwi, niestety nic to nie dalo. Karolina podeszla do mnie zatkala mi usta reka i zaprowadzila do pokoju, gdzie rzucila mnie na kanape. -Lepiej badz ...

  • Japońska miłość

    Był rok 1645. Kwitnące wiśnie migotały w promieniach zachodzącego słońca. Yukio był zmęczony. Wracając z wojennej wyprawy marzył tylko o domu. Nie myślał o panu ...