DEMON SEKSU
- Beatko, zobaczysz, odpoczniesz przez ten weekend. Robert obiecał rozrywkę na te trzy dni. - Znając Roberta to już widzę tę rozrywkę. On najchętniej spędzałby czas w ...
- Beatko, zobaczysz, odpoczniesz przez ten weekend. Robert obiecał rozrywkę na te trzy dni. - Znając Roberta to już widzę tę rozrywkę. On najchętniej spędzałby czas w ...
Małgorzata wróciła po południu, gdy Mistrza nie było w domu. Odetchnęła z ulgą, odstawiając niewielką podróżną torbę w kąt. Zdjęła spinkę i rozpuściła włosy ...
Pewnego wczesnego, sobotniego popołudnia, dwudziestoparoletni onanista imieniem Sebastian, zabijał czas grając na komputerze. Niecierpliwie czekał na wieczór, ponieważ miał ...
Przedstawiony w poprzednich częściach opis pierwszej wizyty Tomka u rodziny cioci Marysi, był widziany oczami Marty. Ta część obejmie opis tej wizyty, widziany oczami Tomka ...
Bobby zerkał na fotografię swojej mamy w telefonie, zawzięcie waląc konia...z jej majteczkami przy nosie. - Ochhh, mamo – mruczał. Nagle zamarł, słysząc delikatne ...
Bujające się w rytm akustycznej muzyki płomienie woskowych świec zdobią pokój rzucanymi po ścianach cieniami szczupłej modelki. Lekko pochylona, trzyma związane z tyłu ...
Beata, jesteś już gotowa? Musimy jechać. - Już jestem. Godzinę później pojawili się u Roberta. Po drodze dowiedziała się, że dołączą do nich dwie nowe pary. Jakoś ...
Po chwili byłem już sztywny. Beata bez pytania ustawiła się w pozycji wejściowej z pięknie wypiętym tyłeczkiem. Przejechałem ręką po jej cipce zbierając soczki ...
Wyznać muszę, że w mym życiu Tych atrakcji - nie tak wiele, Stąd raduje się ma dusza Idę wkrótce na wesele! Wobec innych wesel, taka Bardzo miła jest różnica Że tam ...
Byłam już sama w pokoju, ubierałam się żeby wyjść na zewnątrz. Byłam zmęczona, ale moja twarz promieniowała. Dzisiaj pójdę na siłownię, pomyślałam. Miałam ...
P bardzo lubił kiedy K zajmowała się Jego penisem. Nie musiało dochodzić do stosunku, żeby oboje byli szczęśliwi. K czerpała satysfakcję z tego, że mogła dogodzić ...
Nazywam się Zofia i jestem nauczycielką języka francuskiego. Prowadzę kursy dla zaawansowanych. Mam 32 lata i wiem, że podobam się mężczyznom. Lubię moja pracę. Łączy ...
Stała tam. Oparta o błękitną ścianę, która nawet z tej odległości podkreślała jej niebieskie oczy. Kiwała się w rytm muzyki, kręciła powolnie biodrami, wiedząc ...
Opowiadanie jest mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na rozpowszechnianie go bez mojej wiedzy i zgody. "Poszukuję Pana przez duże P: doświadczonego, dojrzałego…” ...