Erotyczne - str 207

  • Zrób to, co ci każę. Cz.1

    Moje opko z uniwersum "Gry o Tron". Napisałam je w 2014, ale być może komuś się choć trochę spodoba również w tym.;) UWAGA! WULGARYZMY. Starszy facet z dużo ...

  • Adoptuj nimfomankę! 2

    Przekroczyliśmy próg i wyszliśmy za drzwi. Honorata była naga, jeśli nie liczyć pasa cnoty. Ręce miała skute kajdanami za plecami, a na nogach miała łańcuchy, które ...

  • Dzika sytuacja cz.4

    Była zmęczona, lecz nic ją to nie obchodziło. Ogrom materiałów do nadrobienia stresował ją do tego stopnia, że nie przesypiała już z kolejnej nocy, czytając o ...

  • Czerwony Kapturek cz. 3

    Ależ się zdumiałam i przeraziłam, kiedy wkładając znalezionego grzybka do koszyczka i będąc pochyloną i wypiętą zostałam bezecnie zaatakowaną! Nawet nie wiedziałam ...

  • Sekret 2

    To jest fikcja i cd cz 1 On: Minęły dwa lata odkąd poznałem, pokochałem i pobrałem się z Claire. Już gdy pierwszy raz ją ujrzałem wiedziałem, że coś nas łączy ...

  • Dorota 6

    Dorota 6 Piotrek zajął się piersiami Doroty.Kobieta czuła nieopisaną rozkosz, język syna drażnił jej wyczulone na pieszczoty sutki.Wiesiek przyglądał się temu z dużym ...

  • Zwykły dzień

    Zwykły dzień pracy. Mija kolejna godzina przed monitorem. Jesteś znudzona. Przeciągasz się myśląc o kawie. Dzwoni telefon. Notujesz dyktowane tytuły spraw. Zapisujesz ...

  • Czerwony Kapturek cz. 4

    Błagałam agresora, żeby oszczędził moją cnotkę… Zrazu wydało mi się, że okaże się nielitościwy, bo na strzępy porwał mą sukieneczkę – tak się wstydziłam ...

  • Kwarantanna. Część druga.

    Czułam, jak rośnie napięcie, i co najlepsze czułam także, jak wilgotnieją moje majteczki. Daniel nie odrywał wzroku od guzika mojego stanika. - Naprawdę nigdy nie ...

  • Wakacje 13

    Jego wyznanie dosłownie ścięło mnie z nóg. Nie wiedziałam co powiedzieć. Byłam zaskoczona, że się przyznał, nie brałam tego pod uwagę. Chciałam wykrzyczeć mu w ...

  • Mój pierwszy raz na ruinach

    Miałam kilkanaście lat. Byłam z chłopakiem o imieniu Karol, ten sam rocznik. Byliśmy razem już tydzień związek był namiętny, zakochaliśmy się w sobie. Wszystko działo ...

  • Powitać, powitać sąsiadów! cz. 3

    „Teraz nie tylko pończoszki dostrzegli, ale i majteczki… tak samo, jak pończochy i szpilki… śnieżno bielusieńkie… a więc w kolorze niewinności… Ciekawe, czy ich ...

  • Sebastian #4

    IV. Pizza Obudziłem się i usiadłem na łóżku. Przetarłem twarz ręka, a gdy już zakończyłem masaż rozbudzający, zauważyłem, że przy łóżku siedzi zmartwiony ...