Erotyczne - str 209

  • Wyjazd Karoliny na studia

    Hej mam na imię Karolina, w tym roku zaczynam studia w jednym z dużych polskich miast. Nie ukrywam że jest to dla mnie duże wyzwanie, nowe życie, nowe znajomości. Trochę ...

  • Wakacyjna przygoda cz.8

    Wakacyjna Przygoda Cz.8 Staś stał w drzwiach i nie wiedział co myśleć. Czuł, że powinien pobiec za Wiktorią i wszystko jej wytłumaczyć. Czuł, że stojąc w miejscu ...

  • To ja, Ania. - cz. 01

    Prolog. Mam na imię Ania. Jestem trzydziestoletnią, szczupłą, niewysoką (163cm) brunetką. Mam jak na mój wzrost, całkiem pokaźny i kształtny biust. Chciałabym ...

  • Targi Budowlane 2019

    Troszkę mnie nie było… -) Ale już jestem… I zapraszam, na kolejną, prawdziwą historię, z naszego życia… Z góry przepraszam, za niedociągnięcia… Zbliżały się ...

  • Woda (VI)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • 30 dni po wypadku

    Minęło trzydzieści dni od mojego wypadku. Była sobota, obudziłam się i rozejrzałam się po pokoju. Kuby nie było tylko na jego poduszce leżała kartka ,,POSZEDŁEM PO ...

  • Czysty układ.

    Bardzo upalny dzień, okropnie działał na nerwy. Przez kilka dni wysoka temperatura, uporczywie mnie męczyła. Miałam ochotę uciec od miejskiego zgiełku, zaszyć się na ...

  • Życiowa układanka, część szósta

    #żona, #mąż, #zdrada, #wyznanie, #uległość, #seks, Środa, 16 Maj 2018, późny wieczór Piotr stał samotnie pod prysznicem, chłodna woda przyjemnie opływała jego ...

  • Sofonisba, cz. 13

    W jednym Syfaks miał rację, nie otrzymali wiele czasu. O pojawieniu się jeźdźców Masynissy doniesiono jeszcze tego samego dnia, późnym popołudniem. Tak jak oczekiwała ...

  • Pierwszy trójkąt

    Kilka lat temu postanowiłem z moją teraz moją żoną a w tedy ówczesną dziewczyną Anią zorganizować imprezę w domu gdzie mieszkałem z rodzicami. Chata była wolna ...

  • Bożek cz. 4

    Oczywiście, że mieli ze mnie używanie. Udawali, że nic się nie stało, ale głupie uśmieszki gościły na ich twarzach. Co odważniejsi pozwalali sobie również na ...

  • Sanatorium - 1

    Ponieważ mam problem z kręgosłupem złożyłam w zeszłym roku wniosek o skierowanie do sanatorium na NFZ. W tym roku w czerwcu dowiedziałam się, że przyznano mi taki wyjazd ...

  • Ona u niego.

    Usłyszał dzwonek u drzwi. Wiedział ze to ona. Ostatni raz przejrzał się w lustrze. Idealnie. Otworzył drzwi. Była piękna. Codziennie marzył o każdej części jej ciała ...

  • Kamilla

    Nie mogłem uwierzyć. Zdałem na medycynę. Marzenia się spełniają. Tabun dziewczyn i chłopaków razem ze mną. Młodzi, zdolni. A ja między nimi, wchodzący w dorosłe ...