Erotyczne - str 211

  • W pułapce rozkoszy 8 - Koniec.

    - Klaudia, ja... - Zamurowało mnie. Dziewczyna, którą wykorzystałem i poniżyłem stoi teraz przede mną, wpatrując się zaciekle. Podbiegła i zaczęła okładać mnie ...

  • Wścibska dziennikarka na antenie cz. 2

    Świetnie czuję się w tej bluzce. Fakt, że odrobinkę eksponuje dekolt... Sama nie wiem dlaczego, ale gdy przeprowadzam wywiady z panami, lubię jak ociupinkę widać mi ...

  • Nieprzewidywalna Łucja

    Chciałem umówić się z kumpelą na kawę. Podobała mi się od dawna, a fakt, że pracujemy w tym samym dziale zbliżał nas jeszcze bardziej. Pracuję od 8 do 16. Jestem sam ...

  • Kabina rozkoszy (-6) Przed.

    Spotkanie po latach. Cieszyłam się strasznie na ten wyjazd. Spotkanie ze starymi kumpelami zawsze wnosiło powiew dzikości z przeszłości. Mieliśmy spotkać się parami ...

  • Testament 9

    Wrócili do domu, żeby się przebrać i spakować kilka osobistych rzeczy. Nie było wiadomo jak dalej potoczą się sprawy. Krystian nie żyje, rodzice chcą ich jak najszybciej ...

  • Si ku ku si cz. 4

    - Chcesz to poczuć? - zapytałam. - Chcę! Plis! Zrób to! - wyszeptała z entuzjazmem, spoglądając mi głęboko w oczy. Z radością popuściłam. Sikałam seriami ...

  • Korepetycje Marty cz. II

    Przywarł do niej spragniony od razu, zaczął namiętnie całować jej szyję, policzki a potem zabrał się za usta, wsunął w nie język. Delikatnie objął ją za biodra i ...

  • Urodziny kumpeli

    Jestem Kamila, mam 17 lat i opowiem o osiemnastych urodzinach mojej starszej koleżanki mileny ;) Nie zapowiadało się nic szczególnego na tej imprezie, wiadomo 18-tka to ...

  • Mogło być i tak - cz. XXVI

    Po omówieniu spraw związanych ze ślubem cywilnym, Paweł zwrócił się wprost do Ani, poruszając temat jej ciąży. - Aniu, powiedz mi, jak to się dzieje, że ty prawie nie ...

  • Pani Krysia cz.1

    Opowiadanie które chcę opowiedzieć zaczęło się w czasach gdy szkoła podstawowa miała osiem klas.Właśnie ją ukończyłem i dalsza naukę chciałem podjąć w innym ...

  • Internetowe love story

    Come back po czasie. Może psuje nastrój, bo jak zwykle zmyślone, ale mocno inspirowane rzeczywistością. Miłego czytania! Poznała go przez Internet. Każdego dnia ...