Erotyczne - str 8

  • Sen o Amandzie

    . Dziś przyśnił mi się bardzo erotycznie rozbuchany sen. Obraz był bardzo wyrazisty, jakbym oglądał go w telewizorze. Pamiętałem każdy najdrobniejszy szczegół ...

  • Diabeł na weselu

    Na prośbę kilku osób wstawiam Diabła ponownie. Nigdy nie podobały mi się dwa ostatnie rozdziały, więc napisałem je od nowa. Stare zostawiłem jako alternatywną wersję( ...

  • Przygody mężatki 6

    Tym razem wiedziałam, że zadzwonią, nie wiedziałam tylko kiedy. Całymi dniami nasłuchiwałam czy nie rozlegnie się złowieszcza muzyka. Z telefonem nie rozstawałam się ...

  • Reportaż wcieleniowy. Dziennikarka - prostytutką cz. 7

    TO PODOBNIE ROZBUDOWANA CZĘŚĆ Dopiero teraz zobaczyła, że z tyłu auta zamontowana jest kamerka. Skąd miała wiedzieć, że mężczyzna zwykł nią nagrywać swoje figle w ...

  • Pamiętnik Marty - taxi cz. 2

    - Masz paniusiu szczęście, że jesteś ładną i taką elegancką dupencją! Odpuszczę ci rachunek, jak mi obciągniesz. - Co proszę?! Ja się chyba przesłyszałam! – ...

  • Ciocia Dominika 3 - Konfrontacja ze szwagrem

    Zapraszam do przeczytania poprzednich części. Jak zawszę proszę o lajki i komentarze :* Zmroziło mnie. Rzuciłam telefonem o podłogę i z bezsilnosci i złości zaczęłam ...

  • Ciotka Aldona

    Ciotka Aldona miała taki zwyczaj, że zwykle sypiała bez majtek. Była wielką entuzjastką takiego spania i potrafiła recytować z pamięci zalety spania bez bielizny. Było ...

  • Dług nauczycielki. Marta prostytutką 4

    No i co ja im miałam powiedzieć? - Cóż... skomplikowana sytuacja... - Myślałam, że tak ich zbędę. Lecz byłam w błędzie. - A to posłuchamy... mamy czas... - Wacek był ...

  • Przebrałam się za piratkę na imprezie przebierańców

    Wreszcie nadeszła długo wyczekiwana przeze mnie impreza. Od dawna lubię bawić się w przebieranki, a teraz mam okazję pojechać na cały event poświęcony temu. Impreza nie ...

  • Idealna Skaza

    Niemal zadrżałem z ekstazji słysząc jak winda z cichym szmerem zatrzymała się na moim piętrze. Wiedziałem, że to ona. Kierowca chwilę temu dał mi znać, że dotarli na ...

  • Majka / ten pierwszy raz /

    Jestem zwykłym, przeciętnym nastolatkiem. Średni wzrost, średnia budowa ciała, przeciętna uroda, nie powalająca dziewczyn na kolana, ale też nie odstraszająca. Miałem ...

  • Podglądając Magdę...

    Tego dnia wróciłem do domu znacznie wcześniej, niż się spodziewałem. Nie było sensu siedzieć w pracy skoro kontrahent zawalił dostawę i materiały nie dotarły na czas ...

  • Przypadki Krzysia – zamiast odcinka 28

    Spałem sobie smacznie, gdy ze słodkiego snu o rozkosznym grubciu obudziło mnie szarpanie za bark. – Słuchaj łosiu, czy ty przypadkiem się nie lenisz? – zabrzmiało nade ...

  • Wiktoria - totalny nokaut

    O, rany! To był prawdziwy nokaut! Kiedy zobaczyłem Wiktorię po raz pierwszy od sześciu lat, to oniemiałem. Poczułem się, jakbym dostał niezłego gonga. Zamroczyło mnie i ...