Erotyczne - str 26

  • Napastowana cycatka brzuchatka 6

    "Boże... nie sądziłam, że taka przemoc może być tak podniecająca... że dobieranie się do moich cycków, w tym koronkowym biustonoszu, to tak na prawdę, składany im ...

  • U cioci na imienianach cz. 7

    No cóż… jeszcze takie ćwiczenie chyba mi się przyda przed sobotą… Pan Władzio tyle żarcików przeróżnych wrzucał dotyczących kobiecych usteczek… że… ...

  • Domek 77. Część druga.

    Nie miał na sobie podkoszulki. Chyba był zaskoczony albo spodziewał się kogoś innego. Kiedy mnie zobaczył, na jego twarzy pojawił się uśmiech. Staliśmy tak chwile ...

  • Marta i slumsy cz. 1

    Co za slumsy! - Marta była zdruzgotana widząc rozpadające się szopy, służące za mieszkania. Powybijane szyby, okna z poutykanymi szmatami. Wciąż miała w uszach szloch ...

  • Zapomniałem jaki to był dzień

    Zapomniałem, jaki to był dzień. Pamiętam jednak, że obudziłem się o trzeciej w nocy. Ujrzałem za oknem śpiące miasto. W oddali majaczyły latarnie, których blask ...

  • Zdejmuj spodnie!

    Podążał sprężystym krokiem w kierunku jej pokoju. Rozglądał się po klasycznym wnętrzu długiego korytarza, szukając numeru 14. Pod jego stopami uginał się przyjemnie ...

  • Uczynny młody kolega brata

    – Tomek, masz kogoś, kto może mnie zawieźć do miasta? Umówiłam się z Anitą na wino w knajpie – powiedziała Marlena. – Czekaj, niech pomyślę. Może Darek będzie ...

  • Taniec we troje

    Miała jedno marzenie. Nie! To nie było tylko marzenie. Już przecież kiedyś to przeżyła. Co jakiś czas wracało do niej to szczególne wspomnienie. Teraz prawie tak ...

  • Szminka

    Stała przed lustrem w delikatnej koronkowej koszulce. Rozczesywała długie czarne i lśniące włosy. Malowała usta szminką. Intensywnie czerwoną Wild Ginger Toma Forda. Jego ...

  • The Evening

    Deszcz delikatnie pukał o parapet gdy miasto kładło się spać. Delikatne letnie, czyste powietrze wpadało przez uchylone okno. Leżał na łóżku, rozglądając się, po ...

  • Jak uwieść żonę kolegi męża.

    Tak jak obiecałam. Nawiązując do historii ,Jak uwieść kolegę męża,, Będzie obiecana historia. Jak uwieść, żonę kolegi męża. Piotr już dzień po przyjeździe swojej ...

  • Niebezpieczne cięcie - rozdział 15

    Zuzia Od napaści upłynęły trzy tygodnie. Codziennie, obojętnie o jakiej porze dnia odczuwam niepokój, strach. Boję się, że Michałowi coś odpierniczy i wróci, żeby ...

  • Jak uwieść, kolegę męża.

    Witam ponownie. W wolnej chwili, postanowiłam podzielić się z wami, wydarzeniami z tego lata. Z przyczyn wszystkim znanych, wczasy w tym roku, musieliśmy przełożyć. Branża ...