Erotyczne - str 29

  • Ruiny w lesie

    Andrew Boock Ruiny w lesie 1 Igor mknął na rowerze mało uczęszczaną ścieżką, która pokryta była wyschniętym igliwiem. Promienie słońca przebijały się przez ...

  • Marta N. - Epilog

    Po powrocie do stołu zauważyłyśmy, że cała trójka ma się dość dobrze. Trzeba przyznać, że Martyna z Sabiną zachowały się nadzwyczaj fair wobec Piotrka i dzielnie ...

  • Marta i Ewa część trzecia

    UWAGA : Opowiadanie o BDSM zawiera opisy przemocy. Powstanie trójkąta spowodowało zmiany, szczególnie w życiu Barbary. Została przesunięta na najniższe miejsce w ...

  • Wypad nad jezioro cz.3

    Wypad nad jezioro cz. 3 Wieczorem spotkaliśmy się wszyscy przy ognisku. Jak zwykle piliśmy browary ale razem z Bigbratem postanowiliśmy pójść po coś mocniejszego. Po ...

  • Targi Budowlane 2019

    Troszkę mnie nie było… -) Ale już jestem… I zapraszam, na kolejną, prawdziwą historię, z naszego życia… Z góry przepraszam, za niedociągnięcia… Zbliżały się ...

  • Stosunkowo udany zakup

    Piękna smukła talia, długie nogi. Śliczna okrągła, przyjazna twarz z ogromnymi zielonymi oczami. Mały nosek i pełne usta czereśniowego koloru. A to wszystko okolone ...

  • Dragon Dildo

    Andrew Boock Dragon Dildo Sara siedziała na łóżku z podwiniętymi nogami, na których miała narzucony koc. Miękki materiał ocierał się o nagą skórę utrzymując ...

  • Kiedy byliśmy bogami VI

    - A ciocia? Ciocia nie wychodziła na ulice z transparentami? - pytam z uśmiechem, obserwując migawki jakiegoś protestu w wiadomościach. Starsza pani chichocze pod nosem ...

  • (Pod)wodny Kochanek

    CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! Uwielbiam to miejsce. Wyludniona okolica, mały domek i wody jeziora zlewające się w jedność z horyzontem. Przeciągnęłam się ...

  • Pokolenie porno | Rozdział V

    Obudziła się w nieznajomym łóżku. Pokój, w którym się znajdowała był mały i skromny. Zupełnie różny od bogato wystrojonych pomieszczeń, do których była ...

  • Szefowa

    Rozdział 1 Moje obcasy odbijały się echem od posadzki. Wszystkie spojrzenia skupione były na mnie, a odgłosy rozmów zastąpiła teraz całkowita cisza. Marzyłam o tej ...

  • Rogacze

    Roberta znała od 3 lat. Pracują razem. 38-letni facet, który na nią działa, podnieca ja na co dzień w pracy. Lubi jego towarzystwo. Na spotkaniach firmowych widzę jak ...

  • Dobry zwyczaj, nie pożyczaj

    Lekko i na wesoło. O seksownym policjancie, dziwnej umowie i trupie pana młodego. W eleganckiej kawiarni, przy okrągłym stoliku, siedziała samotna kobieta. Wyglądała na ...

  • W niewoli umysłu | Rozdział I

    Przełom w leczeniu schizofrenii łącznej Grupa psychiatrów z Waszyngtonu dokonała przełomowego odkrycia. Naukowcy dowiedli, że za schizofrenię łączną odpowiadają ...