Fantasy - str 8

  • Lodowa wojowniczka - Część 7

    Gorące powietrze unosiło się w ciszy, która nagle zapadła w jaskini. Złote tęczówki Fero niecierpliwie spoglądały na jasnowłosą, wyczekując jej słów jak wody na ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 18

    Odchyliła głowę i łapiąc płytkie hausty powietrza, wymamrotała do niego: - Mocniej... - Nie dzisiaj, mała — mruknął ochryple, nieznacznie przyspieszając pchnięcia ...

  • Noc Łowcy Smoków cz.8

    Aithne obudziła się z ogromnym bólem głowy. Uniosła rękę do czoła i je pomasowała, jakby to miało przynieść jej ukojenie. Po chwili otworzyła zaspane oczy i ...

  • Dramione - podwójne życie rozdział 27

    Hermiona odłożyła czytany dotąd list od Wiktora i westchnęła cicho. Chciał się z nią spotkać pod Trzema Miotłami już za trzy dni, czyli tuż przed egzaminami! Czuła ...

  • Zaklęte królestwo

    O historii Śpiącej Królewny, która zgodnie z klątwą skaleczyła sobie palec wrzecionem i natychmiast zapadła w kilkusetletni sen razem z rodzicami, a więc królem i ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 26

    Zamarła, słysząc ten tak dobrze sobie znany głos i powoli odwróciła głowę w kierunku źródła dźwięku. Stał nonszalancko oparty o kuchenny blat i uśmiechał się do ...

  • Lodowa wojowniczka - Część 12

    W audiencyjnej sali podniosła się wrzawa, a władczyni w ostatniej chwili powstrzymała się od wymierzenia kary. Strażnicy z impetem rzucili się teraz na Nulara, ale on nie ...

  • Głód cz. 16

    Laima wyjrzała przez okryte aksamitną zasłonką okienko karety. Doskonale widziała stąd, jadących po bokach żołnierzy z eskorty, których Mistrz przydzielił pod ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 2

    Promienie porannego słońca przebijały się leniwie przez zasłonięte delikatną tkaniną okna. Chłód wnikający do pomieszczenia snuł się po drewnianej podłodze. Araja ...

  • Głód cz. 23

    Resztę dnia spędziła na przygotowaniach do balu. Chciała wypaść możliwie najlepiej, a przede wszystkim pragnęła, aby Arthur pożądał jej ciała bardziej niż ...

  • Głód cz.17

    Laima tuliła syna, nie wiedząc, co dalej począć. Przeżywała największy koszmar swojego krótkiego życia. Emer umierał i nie potrafiła mu pomóc. Aktor mógłby ocalić ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 27

    - Nigdy nie sądziłem, że jeszcze kiedykolwiek ją zobaczę... Czy usłyszę — powiedział Buck ochrypłym od emocji głosem, gdy nagranie się skończyło. - A tymczasem ...

  • Czarna Krew cz 3.

    Amelia obróciła się na pięcie i trzymając wysoki hełm pod pachą, wyszła z sali, przy każdym ciężkim kroku podzwaniając zbroją. Elaine została sama w komnacie, lecz ...

  • Lodowa wojowniczka - Część 8

    Chcąc zyskać na czasie skoncentrowała energię, aż wokół niej pojaśniała błękitna poświata. Zaczęła zamrażać po kolei eskortujących ją strażników. Wiedziała co ...