Fantasy - str 50

  • Meteory. Przed świtem 25

    Rozdział 35 Hamburg. Październik 2014 Dochodziła piąta rano. Dwie czarne limuzyny mknęły pustymi o tej porze ulicami Hamburga. Pierwsza wiozła samego Mistrza Zgromadzenia ...

  • Dramione - podwójne życie rozdział 34

    - Ej, zobacz, piszą o Krumie – powiedział Draco pewnego dnia, podsuwając jej proroka. - Nie obchodzi mnie ten człowiek – prychnęła. - Mnie też nie bardzo, ale jak ...

  • Strażnicy cienia część 49

    Czarodziejka zerknęła na Rudgara. Stał nieruchomo i wpatrywał się w prowizoryczną mapkę rozrysowaną na ziemi. – Nie mamy możliwości ich zaskoczyć – powiedział ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 19

    W naszej kryjówce śmierdziało niemiłosiernie, wolałem nie wiedzieć, czego mieszaniną był wszechobecny smród. Aż dziw, że tam, gdzie dotąd siedzieliśmy, nic nie ...

  • Mur-Część III-Rozdział 2

    Im dalej szliśmy, tym okolica stawała się bardziej wilgotna. Z gęstego lasu, pełnego słońca i wszelakich drzew dotarliśmy do bagien. Powietrze było duszne i ciężkie, z ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 20

    Kira zasiadła na postawionym pieńku drzewa, służącego za prowizoryczne krzesło, płaz przed nią nie potrzebował takich udogodnień. — Pragnę powitać przedstawicielkę ...

  • Przeklęta - 02 | To się nie dzieje naprawdę

    Powoli się odwróciłam, choć w mojej głowie rozdzwonił się alarm i chciałam natychmiast stamtąd uciec. Za mną stał ten sam chłopak, którego widziałam wczoraj. Przy ...

  • Elfia Nauczka cz.1

    Pornosik gdzie facet z facetem...ale postaci fikcyjne, dobrze znane. Gdzie Elfi Król Thranduil Imperatorem. Ma na usługi Vadera, przypadkiem niespalonego, więc jest wciąż ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 19

    Uciekał przez zarośla, raniąc sobie twarz i ręce, gałęzie boleśnie uderzały w różne części ciała. Szczękanie psów i krzyki strażników dodawały sił, aby przeć ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 36

    Podróż trwała prawie wieczność. Znałem tę drogę i otoczenie, cieszyłem się z każdego centymetra znanego terenu, gdzie nie dominowały skały oraz ciemność. Jednak im ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 9

    Ustawiła ich w rzędzie niczym w ponurym apelu. Najchętniej powiesiłaby wszystkich winnych na suchej gałęzi, ale już nie była zwykłą wojowniczką, miała wysoką pozycję ...

  • Zmierzch Ostrza – Rozdział 24

    Mdłe światło dość skromnie rozjaśniało zdobiony różnymi wzorami sufit. Thomas leżał w ogromnym łóżku, wpatrując się w górę, próbując odgadnąć, co oznaczają ...

  • Fremione r.III

    - Naprawdę powiedziałaś tak do Lavender? - Fred wyglądał na poważnie zaskoczonego. - Tak, bo ona strasznie mnie wkurza tym, że zawsze wściubia ten swój nochal tam, gdzie ...