Fantasy - str 52

  • Strażnicy cienia część 11

    Veronika nie ruszyła się z miejsca, tylko wzrokiem lustrowała ludzi. W spanikowanym tłumie zauważyła mężczyznę, który w zakrwawionej dłoni trzymał nóż. Jego ubranie ...

  • Dwa światy - Dramione 8

    Nieco zziębnięty zatrzymał się pod jakimś opuszczonym domem i rozejrzał dookoła w poszukiwaniu zbłąkanych mugoli, których w tej sytuacji wolałby uniknąć. Kiedy miał ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 10

    Szykując się do ostatecznego zadania ciosu obozowisku Inkwizycji, myślałem, jak przeciągnąć Kordelię na naszą stronę. W jej mniemaniu byłem zdrajcą ludzkości, a ...

  • Strażnicy cienia część 53

    W rzeczach należących do rycerza Veronika znalazła złote monety oraz broń z symbolami Khorne’a, ale żaden z tych przedmiotów nie był magiczny. Gdy skończyła ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 67

    Ściany z czarnego marmuru odbijały blask fioletowych płomieni, rozświetlających ponurą komnatę króla ciemności. Czarnoksiężnik obracał w dłoni zdobiony rubinami ...

  • Strażnicy cienia IV część 22

    – Nie znam cię – powiedział Viktor, odkładając broń na stole. – Oddam ci go przy wyjściu. – Siadaj. – Veronika wskazała Alexowi miejsce. – Widzę, że ...

  • Strażnicy cienia część 54

    Jej towarzysze zbierali się do dalszej drogi, gdy do nich podeszła. – Najprawdopodobniej smok – zwróciła się do Franza. – Co smok? – zapytał Durak. – Będzie tam ...

  • Wygnany 6

    Wpływając na pirackie wody, mieli pewność, że zgubią ogon. Królewscy wiedzieli, czym może się dla nich skończyć ślepe podążanie za przestępcami, więc odpuścili ...

  • Świat żywiołów i magii cz.5

    Hej, hej! Poprzednia część była trochę krótka, więc tę postaram się bardziej rozwinąć. Mam nadzieję, że wam się spodoba:) Powoli otwieram oczy. Powieki wydają się ...

  • Królestwo Mongolii 2

    Na korytarzu, bo nie zdążyłam dobiec do toalety, pojawiła się jakby czarna dziura. Była zbudowana z jakiejś fioletowej lepkiej mazi. Zaryzykowałam i dotknęłam tego ...

  • Dwa światy - Dramione 7

    Westchnęła ciężko, widząc w progu celi kolejną nietkniętą tacę z jedzeniem. Ile to już razy widziała ten widok? Dziesięć? Dwadzieścia razy? Nieco zniecierpliwionym ...

  • Strażnicy cienia część 13

    - Najpierw wybiorę się do świątyni, dowiedzieć się co z Tolzenem – zdecydowała Veronika. - Może pójdę z tobą? – zaproponował Gert. - Nie, zostań. Zaczęła się ...

  • Przeklęta - 04 | Czas na ryzyko

    Obudził mnie przeszywający ból w kręgosłupie. Zamrugałam oczami i podniosłam się do pozycji siedzącej. Cicho jęknęłam, gdy kolejny promień bólu, tym razem z żebra ...