Fantasy - str 54

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 6

    Sam wyciągnął mnie z domu Jo i pojechaliśmy do biblioteki, aby poszukać jakiś informacji o tym przeklętym domu. Nie chciało mi się wierzyć, że ma coś wspólnego z ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 10

    Dagda nie była pięciogwiazdkowym kurortem, gdzie odpoczynek i relaks wpisano w cenę. Złośliwi mówili na nią planeta wszystkich pór roku, ponieważ w zależności od ...

  • Strażnicy cienia część 27

    Veronika została w pobliżu pałacyku przez godzinę, a w związku z tym, że nikt go już nie opuszczał, wróciła do zajazdu. Po drodze zostawiła Arthurowi liścik z prośbą ...

  • Upadły-Rozdział 3

    Wnętrze nie było jakoś specjalnie piękne, ot budynek mający tylko służyć bez zbędnych dla oka pierdół. Na ścianach wyblakłe symbole wody, podłoga bez barwy i ...

  • Dramione - podwójne życie 6

    - Malfoy, ty jełopie! – wrzasnęła rozjuszona Hermiona, starając się zetrzeć rozlany sok dyniowy z dopiero co napisanego eseju dla McGonagall. - Przypadkiem! – jęknął ...

  • Pirackie życie 13

    - Ała! - warknęła, podnosząc się z obtłuczonych kolan. - Mógłbyś trochę uważać! - Stul pysk, zakłamana suko! - ryknął na nią pirat. - Sam sobie się dziwię, że ...

  • Loki - dziewiąty rozdział

    Przekrzywił głowę, mrugając zaskoczony oczami. Nie wiedział, co powiedzieć. - Zawsze będę kochać moje dziecko, Loki – wyszeptała, przygryzając wargę. W jej oczach ...

  • Opowieści z Caldarii cz20.

    - Raczysz nam powiedzieć, dlaczego nas zdradziłeś? - powiedział zimno Draco, patrząc beznamiętnie na skutego Everarda, skulonego na twardej podłodze celi, w której się ...

  • Ostatni z planety Carammi cz 5

    Piękna i szczęśliwa Barri Spojrzałam na nich porozumiewawczo. - Smoki latają, prawda? - Mają skrzydła, jak widać na starych rycinach. - Szanowny Renthinie i ty Carriasso ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 19

    Z fioletowego nieba powoli znikało słońce, chowając się za horyzont. Zapach spalenizny, mieszał się z wilgocią, gdy ogniste pociski trafiały do wody. Lodowa powierzchnia ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 35

    Każdy oddech przypominał podnoszenie piersią ogromnego głazu, nawet nie próbowała sprawdzać innych ran... Wiedziała, że jej stan był ciężki i złamanie otwarte, czy ...

  • Przeklęta - 25 | Wyzwolenie

    ♪ Suicide Squad: Soundtrack - Sucker for Pain ♪ Nie miałam siły na żadną walkę, ale wiedziałam, że nie ma już odwrotu. Samo to słowo brzmiało śmiesznie – walka ...