Fantasy - str 55

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 22

    Ziemia zadrgała, jakby chciała pozbyć się opadającego z nieba piasku. Burza suchych drobinek wzmagała się, potęgowana przez Hedosa. Zaczynało do niego docierać, iż ...

  • Przeklęta - 10 | Sen

    Jason, blady jak ściana, wpadł do mojej sali tak szybko, że prawie zderzył się z pielęgniarką. Wymamrotał pospieszne przeprosiny i od razu przypadł do mojego łóżka ...

  • Strażnicy cienia część 1

    – Jesteś już gotowa, by rozpocząć wędrówkę – oznajmił Mekel, wpatrując się w krajobraz za oknem. Zaskoczona Veronika popatrzyła na swojego mistrza. – ...

  • Strażnicy cienia część 57

    – Zabiłaś mojego ptaka – powiedział z wyrzutem. W ciemności widziała jedynie jego sylwetkę. Średniej długości włosy opadały mu na dość szczupłe ramiona. Długo ...

  • Odmieniec - nowy początek - część 2

    - Pozwól za mną chłopcze – Klaus ruszył w stronę rzeki. Naszej wędrówce towarzyszyła głucha cisza. Ani śpiewu ptaków, ani szumu liści na wietrze, gdy weszliśmy w ...

  • Strażnicy cienia część 58

    – Jestem z Kolegium Cienia – oznajmiła, przypuszczając, że są sojusznikami. – Udowodnij to! – zażądał, wstrzymując się od ataku. Zauważyła, że mówił z ...

  • Druga strona mgły - Część II - 19

    Morskie powietrze owiewało małą łódkę, a stadko mew niespokojnie krążyło nieopodal, skrzecząc w powietrzu. Delikatne obłoki przepływały po niebie, raz zasłaniając ...

  • Ośrodek r.4

    - Kyle, co robimy? - zapytał Paul, patrząc na przełożonego niepewnie. - Ściągnij techników, niech wszystko zabezpieczą — zdecydował natychmiast. - Uwolnijcie też te ...

  • Opowieści z Caldarii 2 cz2.

    - Możemy porozmawiać? - Nie mam ochoty, tato. - Ale to ważne. Czy ty nigdy nie nauczysz się, że by wchodzić z kimś w konflikt, to trzeba się bronić? - warknął ...

  • Strażnicy cienia część 29

    Późnym popołudniem Veronika była już tak zaniepokojona nieobecnością Gerta, że postanowiła zaniechać obserwacji i czym prędzej wrócić do zajazdu. Liczyła na to, że ...

  • Mur-Część II-Rozdział 4

    Zaśnieżony las, mróz głośno ściskający gałęzie i zapadający zmierzch. Normalnie powinienem być zachwycony, jednak akompaniament wyjących zwierząt, sielankę ...

  • Chłopiec z Czarnego Lasu- rozdział 13

    Po kilku godzinach byli już trochę zmęczeni, dlatego Ven zarządził postój. Tak jak podpowiedziała mu Moc starał się rozpalić ognisko przy pomocy swoich zdolności. Nie ...

  • Przeklęta - 15 | Sztylet

    - To dlatego nie udało ci się połączyć z tatą – powiedział Adam ponurym głosem. - Jak to? – wyszeptałam, z najwyższym trudem skupiając się na tym, co mówił ...