Opowiadania - str 68

Czytaj autorskie teksty
  • Albo cnotka... (miniaturka) cz. 5

    Po mojej przygodzie z motocyklistą, jakoś tak się złożyło, że częściej musiałam dokądś jechać. Za każdym razem było to trudne połączenie, więc nie miałam ...

  • czerwony pokój

    przychodzą biorą podglądają na podsłuchu wciąż jestem niewyobrażalne potykam się o przodków winna mówią ich czerwone mordy wczoraj przyszli jeden z nich pośliznąć ...

  • Wagarowicze

    Całe szczęście, że w południe korki na mieście trochę się rozładowują. Dzięki temu powinienem zdążyć na spotkanie mimo tego, że musiałem wstąpić po drodze do ...

  • W lesie z wujkiem Staśkiem ;-) [gejowskie]

    Samochód terenowy wujka podskakiwał łagodnie na wyboistej, leśnej ścieżce – powietrze było świeże, późnoletnie słońce ciepłe jak powinno, a drzewa szumiały nad ...

  • Jak...

    Odmów mnie... jak pacierz jak rachunek sumienia jak na spowiedzi Potem i tak wrócisz... bez postanowienia poprawy rozgrzeszony poczuciem winy

  • Daj mi szansę - 16

    - Dziękuję - wyszeptał Kamil do dziewczyny, gdy dotarli do jej domu, a następnie mocno ją przytulił. Para udała się do pokoju dziewczyny. - Wybieraj, gdzie chcesz spać ...

  • Praca semestralna 6

    Gorąca woda spływała po moich plecach. Uwielbiałam to uczucie! Stałam naga pod prysznicem i w myślach jeszcze raz próbowałam pozbierać do kupy to co jakąś godzinę temu ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 72

    Drżąca ziemia wyrwała z letargu czarodziejkę, która zbudziła się z okropnym bólem głowy. Drzewa przewracały się w ciemności, słyszała trzask łamanego drewna ...

  • Szkolna wdzięczność

    Widziałem po uśmiechu Pauli, że chce mi się odwdzięczyć. Wielkie piersi mojej koleżanki z liceum zafalowały, gdy upadła przede mną na kolana. Ściągnąłem jej ...

  • Poczekaj

    Dopóki jeszcze dziś Dopóki jeszcze serce góruje nad rozumem Poczekaj…. Mam dla Ciebie prezent Poczekaj... Niech poczuję Twój dotyk Poczekaj... Nie otwieraj Do wczoraj Do ...

  • Wampirze szczęki - część 4

    Lordowi udało się dotrzeć na zamek przed świtem. Wezwał swoich podwładnych i zasiadł w gabinecie razem z Lloydem i Danversem. Na biurku postawił butelkę, ale wcześniej ...

  • Sen o nieprawdziwym życiu

    będąc zdumiony piękną nierzeczywistością zapomniałem o tej prawdziwej zrobiłem tam te rzeczy, których nie potrafiłem uczynić tutaj ale wszystko złudnie chciałem ...

  • Wesele z teściową

    Pod koniec maja wybraliśmy się na ślub do dalekiej rodziny mojej partnerki. Wesele odbywało się w górach w południowej części Polski, dlatego pojechaliśmy wspólnie z ...

  • Przeszłość...

    Powiedziałam mu tylko część prawdy To prawie jak całe kłamstwo Żałuję, że... kłamstwo ma krótkie nogi Mogłoby być kalekie... Mogłoby ich wcale nie mieć Szkoda ...