Opowiadania - str 65

Czytaj autorskie teksty
  • Ginekolog hobbysta 4

    Dobrze, ze mam swoje lata, bo inaczej mój kuzyn mógłby trafić do więzienia za molestowanie. Nie można było tego inaczej nazwać. Dotykał mnie po wszystkich moich miejscach ...

  • Pożegnanie...

    Nim skończy się rok, wspomnę o Tobie ostatni raz. Patrzę w niebo, w księżyc, w który Ty patrzysz zupełnie z innego miejsca. W księżyc, który był cichym świadkiem ...

  • Fajerwerka

    Wypaliłam się milionem iskier. Zabłysłam i przepadłam w eterze. Głupia, myślałam, że tnę niebo swoją złością, lecz to ja rozpadałam się na kawałki. Wszystkie oczy ...

  • Skryty. cz.2

    Obudził się wcześnie rano, słońce dopiero zaczynało wędrówkę po niebie. Myślał że to był po prostu dziwny sen, jednak jego przyjaciółka naprawdę spała obok niego ...

  • Życie trudne jest cz.100- Nadszedł nasz czas.

    Każdego dnia zjawiał się osobiście na placu budowy, aby tylko zaspokoić swoje zmysły. Przechadzał się po placu, rozmawiał z kierownikami poszczególnych etapów robót i ...

  • Jak zerżnął mnie w dupę Jamajczyk ;-)

    Nazywam się Kacper i w dniu, w którym wydarzyła się ta historia byłem przekonanym o swojej heteroseksualności prawiczkiem. Wszystko miało miejsce na wyjeździe z tatą na ...

  • Boże Narodzenie. Marta i kolędnicy cz. II

    - A czy majtusie też ma koronkowe? – zawtórował, głosem udającym bas, turoń. Poczułam, że moje nogi są rozkładane na boki. A więc doskonale obejrzą moje majtki! ...

  • Zmierzch Ostrza – Rozdział 28

    Ponownie Thomas znalazł się w swym tymczasowym pokoju. Tym razem za obszernymi oknami nie szalała burza wraz z deszczem, a wicher, zamiast pędzić poprzez okazałe tereny ...

  • Życzenia świąteczne

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia składam wszystkim Lol-owiczom najlepsze życzenia świąteczne. Spokoju , odpoczynku i dobrego nastroju . Spędźmy je w gronie rodzinnym ...

  • "Pokażmy się"

    Kochać ludzi, kochać siebie, kochać życie, kochać świat. Dostać buzi, na żyznej glebie, po prostu bycie, pięknie jak kwiat. Góra-dół, prawo-lewo, dobrze-źle, pusty ...

  • Zamiana ról

    To była czwarta, a może nawet piąta nasza „wspólna” delegacja, a ja pierwszy raz zaznałem odrobiny przyjemności z tego powodu. Wspólna piszę w cudzysłowie, bo ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie, część dwunasta.

    Moje małe pomalowane bezbarwnym lakierem palce za nic w świecie nie mogły zapiąć kilku guzików mojej bluzeczki. Sama nie wiedziałam czy to przez zdenerwowanie, wstyd czy ...

  • Obłąkana "Dramat"

    Po północy jest tu ciemno, pewnie dlatego, że najbliższa latarnia znajduje się jakieś osiemset metrów stąd, a jej blask, o ile można użyć takiego określenia na te ...