Opowiadania - str 62

Czytaj autorskie teksty
  • Doktor Sylwia

    - Proszę wejść - usłyszałem w odpowiedzi na moje delikatne pukanie w drzwi. Niepewnie sięgnąłem do klamki, wziąłem głęboki oddech i wszedłem do gabinetu. Moim oczom ...

  • Blogerka. Sex w parku

    Hej kochani czytelnicy mojego bloga to mój pierwszy wpis tutaj mam nadzieję, że spodoba to co zamierzam tu umieszczać . Mam na imię Magda 23 lata, jestem zwyczajną ...

  • Na walentynki

    Każde z nas swoją drogą szło, aż los połączył je w jedną. Choć mogą być zakręty i brak skrótów w niej, wierzę że razem przejdziemy ją całą, za ręce się ...

  • Piękne dni

    Gdy siądziesz kiedyś o zmroku, same popłyną Ci łzy, a w sercu zadrży niepokój, że już nie wrócą te dni.

  • Tęsknię za tobą

    Kiedy siedzę nad jeziorem, to myślami jestem przy tobie. Serce me krwawi bo tęsknię Za tobą za pięnym twym głosem Za uśmiechem radosnym Miłość moja tak wielka jak ocean ...

  • Winter Witch VI - ostatni

    Wybaczcie, że tak niewiele rozdziałów napisałam, ale z jednej strony niewielki brak weny ;( z drugiej chęć skupienia się na najważniejszych wątkach i nie rozwlekania ...

  • Anno Domini vol. 1

    Z góry informuję, iż jest to moja najdurniejsza praca, którą wedle obietnicy, a raczej "groźby" napisałam. W PODZIĘKOWANIU Frydkowi za jego durne, chamskie ...

  • Pitbull

    Inspirowane serią filmową Patryka Vegi i Władysława Pasikowskiego Na bankiecie zebrało się pełno śmietanki życia politycznego. Po wypiciu kilku kieliszków wódki z red ...

  • Zamiast Imienin #1

    To było pod koniec kwietnia tuż po moich osiemnastych urodzinach. Zawsze o tej porze roku z rodzicami wyjeżdżałem do Mchawy by świętować imieniny, cioci Emilii. Jako, że ...

  • Najpiękniejsza gwiazda

    Kiedy się urodziłaś, padało, ale to nie był deszcz - to były łzy, płakało niebo, bo straciło swoją najpiękniejszą gwiazdę ...

  • Nieznany los

    Dla mnie mój los zawsze był nieznany i serce pytało, gdzie jesteś kochana? Góry Cię przyniosły, wśród lata zieleni, jesteśmy, jak widać, sobie przeznaczeni ...

  • Ciotka Magda - spełnienie (cz.3)

    Powoli zmierzałem do pokoju, w którym posłusznie czekała moja ciotka, byłem mega podniecony faktem, że za moment będzie w całości do mojej dyspozycji... Doza lekkiego ...

  • Przygoda na konferencji

    Skandalicznie wczesna pora, o której miałem samolot sprawiała, że czekając przed bramką na wpół spałem, grzejąc dłonie papierowym kubkiem herbaty. Jestem ...

  • Poddasze prawdy #5

    Dziewczyna wyczuła szansę i zerwawszy się z kanapy wydarła się w niebo głosy. - RATUNKU! TO JA ELŹBIETA RAKO... - tyle zdążyła wykrzyczeć, nim Korecki rzuciwszy metr ...