Opowiadania - str 64

Czytaj autorskie teksty
  • Kocham cię szalenie

    Jak Słońce co dzień ogrzewa Ziemię, Tak chciałbym zawsze móc dbać o Ciebie... W Twych oczach widzieć szczęścia promienie, W uśmiechu Twoim wiosny westchnienie... Ty ...

  • Ta jedyna

    Wśród tysięcy Cię wybrałem, Ciebie jedną pokochałem. Jesteś duszy mej pokarmem, Serca mego drogim skarbem. Wzajemnie serca nasze Zawarły święte przymierze I ...

  • Wierzysz Mi

    Kocham Cię! Wierzysz Mi? Jak to mam powiedzieć Ci? Czy wiesz? Czy rozumiesz? Czy w ogóle Kochać umiesz? Może umiesz! Może nie! Ale Mi bez Ciebie źle! Ciągle myślę! ...

  • Kempingowy seks. Ratownik

    Kempingowy seks 3. Ratownik. Rano zeszliśmy na śniadanie całą trójką. W salonie był już ojciec i jego trzej koledzy a kilka minut po nas zeszły Ola i Majka, po których ...

  • Miłość to księga

    Miłość to wielka księga, pocałunek to jej treść, słowo "kocham" to przysięga, a to wszystko warte łez.

  • Jesteś dla mnie wszystkim.

    Jesteś dla mnie wszystkim: słońcem, marzeniem, przyszłością. Całym moim światem, bo jesteś moją miłością. Płonie we mnie to uczucie i już na zawsze pozostanie. W ...

  • Kocham cię

    Jesteś Gwiazdeczko moim marzeniem. Pięknem snu, nocnego spełnieniem. Serca biciem i rozkoszą duszy. I niech Cię miłość moja do głębi poruszy. Kocham Cię sercem i ...

  • Rodzina cz 10-ostatnia.

    Ten dzień pamiętam jak przez mgłę. Przyjechała karetka i zabrała nieprzytomną Ewę do szpitala. Wsiadłem do samochodu i pojechałem za nią. W drodze zadzwoniłem tylko do ...

  • Pustka bez ciebie

    Bez ciebie tak pusto, I oczom i ustom, Śmiech schował sie w kącie i śpi. Wieczory się dłużą, A ich jest tak dużo, Nikt bliski nie puka do drzwi. Bez ciebie jednego, Tak ...

  • Męski punkt G

    Czy próbowaliście już anal? Mowa o analu, ale nie takim zwyczajnym z jakim spotkacie się zazwyczaj, tym razem mówię o stymulowaniu punktu G u mężczyzn. Tak dobrze ...

  • #hot16 część 1

    Lubię spędzać weekendy w samotności, ale tylko czasami... Mój tryb życia nie pozwala mi na częste, sobotnie randez vous z Netflixem. Praca w korporacji bywa mocno ...

  • Przekleństwo Anny cz.5

    Gdy kładła się do łóżka miała uczucie deja vu jakby już przeżywała ten sam moment, to samo uczucie. Była tu, gdzie zawsze powinna być, dziecko spało już w najlepsze ...

  • Mój skarbeńku

    Kochany mój Skarbie, przez przypadek poznany jesteś dla mnie lekarstwem na smutki i rany. Jesteś Aniołkiem, który spadł mi z nieba, jesteś kobietą której mi trzeba ...

  • Miłość tyle tylko pragnę

    Bez Twojego uśmiechu Bez Twojego oddechu Bez Twojej obecności ani minuty wytrzymać nie mogę. Bo tak mi mocno zawróciłeś w głowie Niech nasza miłość z dnia na dzień ...