Opowiadania - str 3

Czytaj autorskie teksty
  • Nie tak szybko!

    Z samego rana obudził mnie Cezar – szczekał niemiłosiernie. Uciszyłem go i usiadłem na łóżku. Do uszu doleciało ciche pukanie do drzwi. Wstałem i otworzyłem. Byłem ...

  • Koleżanka z pracy cz.9

    Z każdą sekundą chciałem więcej... ...Daria właśnie doprowadziła moją żonę do orgazmu, który wciąż byłem jej winien. ...Popatrzyłem na Tomka, który właśnie ...

  • Maria cz.2

    Jej słowa wciąż odbijały się nieznośnym echem w mojej głowie. "Nie chcę tu być" powtarzała w koło. I znów obudziłem się zlany potem i dysząc ciężko ...

  • Katia i prezent urodzinowy

    Irina i Katia w końcu wyprowadziły się. Myślałem, że nasza znajomość się zakończy, ale nie opuściły mojego miasta. Nadal miałem kontakt z Katią. Co jakiś czas ...

  • Amant

    Szykowna kobieta odwzajemniła uśmiech, gdy ostatni student opuszczał aulę i z nisko pochyloną głową żegnał się nazbyt entuzjastycznym „do widzenia”. Odetchnęła z ...

  • Księżniczka i bezdomny 2.

    - Henryku, wysiądę wcześniej. - rzuciła krótko Sylwia. Kierowca posłusznie zatrzymał Rolls-royce'a i pozwolił jej wysiąść. Był to pierwszy raz od tygodnia, kiedy ...

  • Gloryhole cz.4

    Gdyby ktoś jeszcze kilka miesięcy temu powiedział mi, że będę sprzedawać swoje ciało, za pieniądze, w dodatku nawet nie wiedząc komu, dostałby ode mnie w pysk. Teraz ...

  • Braterstwo cz. 11

    Zaspokojeni, zasnęliśmy na pokładzie. Pamiętam, że śniłem o jakiejś afrykańskiej wiosce, w której wojownicy przechodzą rytuał bratania, dzielą się upolowaną ...

  • Wandzia - Początki

    WANDZIA CZĘŚĆ 1 - POCZĄTKI CZWARTEK Nienawidzę robić zakupów w Biedronce. Naprawdę. Nie dość, że mało w niej miejsca, palety stoją w przejściu, to w dodatku ...

  • Sekretna Miłość

    Był listopad, piątek. Wracałam piechotą z imprezy integracyjnej w banku, gdzie dostałam pracę po znajomości. Skończyłam licencjat z socjologii i poszłam na magisterkę ...

  • RealDoll. RealBlow

    Dla doktora Eryka Zawady istniały dwie kategorie naukowców. Do pierwszej zaliczał zajmujących się poznaniem badaczy, którzy sumiennie kładli fundamenty pod gmach ...

  • Przeklęty cz.22

    „Najczarniejsze godziny to te, które poprzedzają brzask”- przysłowie angielskie Brann słysząc histeryczny krzyk Arlene, odwrócił się od mężczyzny, którego właśnie ...

  • Babole – Na wypasie

    Żulinda Zakała gorzałę pić chciała. Piknik urządziła, wódki nakupiła. Kupiła czereśnie – – na chlanie za wcześnie. Z gracją owoc żuła wszędzie pestką pluła ...