Opowiadania - str 6

  • Nasze pierwsze razy - Parapetówka - cz VI - Klara i Wiktor II

    Klara nie miała żadnych oporów. Momentalnie pozbyła się koszulki i rzuciła ją na podłogę. Jej cycki opadły swobodnie. Nie wierzyłem własnym oczom. Jakim cudem nagle ...

  • Siostra Dorota Biała II

    Siostra Dorota Biała w biały fartuch się ubierała. W białych loczkach czepek miała w małym pokoju mieszkała. Uśmiech swój rozdawała. Na nocnych dyżurach z pacjentami ...

  • Bejbe

    „Wjechałbyś mi w dupę, przystojniaku? Ciekawe, czybym krzyczała” — nie powiedziała nigdy, przenigdy. Mimo to, panowie praktycznie od zawsze ochoczo dzielili się z nią ...

  • Zakręty losu #71

    Mężczyzna go wpuścił, lecz patrzył nieufnie na Davida. – Chodź ze mną – nakazał i poprowadził chłopaka w głąb lokalu. Przy barze siedział Ice z innym wielkim ...

  • Z pamiętnika... Rozmowa z biznesmenem

    Roboczo Robiłam wówczas wywiad do lokalnego tygodnika, z którym współpracuję. Pozwolono mi przeprowadzić rozmowę z niebyle kim, tylko samym prezesem Midasem. Tym, o ...

  • Naturyzm cz. 2 - Sabin

    Druga wizyta na plaży była dla mnie o wiele łatwiejsza. Zgodnie z umową szukałem dziewczyn, nie było to łatwe wśród takiej ilości osób. Szczególnie że wybrały ...

  • Ostra przygoda

    Wszystko, co związane jest z seksem zawsze było dla mnie niesamowite . Sam konwencjonalny stosunek w pewnym momencie przestał mi wystarczać i szukałem jakichś głębszych ...

  • Drabble – Nostalgia

    Znowu sypie. Miękki puch opada mi na głowę. Przemoczone buty, sople pod nosem. Jest zimno i mokro, ale to mnie nie zniechęca. Z pełną mobilizacją ciągnę drewniane sanki ...

  • .Księżniczka

    Uginające się pod ciężarem sygnetów żylaste palce i białe jak śnieg włosy siedzącego przede mną Łukasza Białego dobrze oddają czas, przez który pracował na swoją ...

  • Zostań przy mnie cz. II

    W jednej sekundzie rozpadł się cały mój świat. Wszystko w życiu jest kwestią tego „co by było gdyby”. Nie ma drugich szans. Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, życie ...

  • Życie to gra

    Drogi czytelniku! Opowiadanie zawiera liczne odniesienia do slangu graczy. Aby uniknąć spojlerów, umieszczam słowniczek pod tekstem, gdzie objaśnienia ułożone są zgodnie z ...

  • Włamywacze ...

    Wprowadziłam się z mężem do nowo wybudowanego domu. Ja zajmowałam się domem a on pracował na dwie zmiany. Pewnego dnia poszedł na drugą zmianę do pracy, ja zostałam ...

  • Fabryka życia

    Była siódmym dzieckiem w rodzinie Grzybów. Ostatnim, a zarazem pierwszym, które nie było planowane. Spośród zgodnie czarnogrzywego rodzeństwa, ona jako jedyna oświecała ...