JW Agat Rodział XX
- Masz ciekawą przeszłość - zauważył chłopak. - Daj spokój, jaką ciekawą? Popierdzieloną i tyle. - Jak dla mnie, jest ciekawa... Żałuję, że nie poznaliśmy się ...
- Masz ciekawą przeszłość - zauważył chłopak. - Daj spokój, jaką ciekawą? Popierdzieloną i tyle. - Jak dla mnie, jest ciekawa... Żałuję, że nie poznaliśmy się ...
Na łąkach kaczeńce, a na niebie wiatr, a my na wojence oglądamy świat. * Zaspany, wszedł do kuchni. Ranek był na tyle wczesny, że wszyscy, poza nim, jeszcze spali ...
--------------TAK JAK PISAŁEM WCZEŚNIEJ------------ Jest to opowiadanie mojego autorstwa o pewnym chłopaku w wieku ponad 20 lat który okazał się nie do końca taki zwykły ...
Poczuła, że ktoś dotyka jej czoła. Otworzyła powoli oczy. Z początku nic nie widziała, gdyż wszystko zdawało się jej rozmyte, jednak z czasem uzyskała ostry obraz ...
Pierwsze wrażenie jakie odniósł John było nieco mylne. Dopiero kiedy przyjrzał się uważniej postaci, która do niego zagadała dostrzegł jak bardzo ona się trzęsie ...
Sobotni poranek okazał się wyjątkowo mroźny wobec ostatnich dni. Termometr wskazywał siedemnaście kresek poniżej zera i jak się okazało był to najzimniejszy dzień tego ...
To opowiadanie jest częściowo napisane na podstawie wydarzeń z gry wideo :) nie czepiać się ponieważ grałem w nią dość dawno i chce pomieszać te 2 różne historie :) ...
"Jak dostałam się do Hadesu, oraz jak wygląda segregacja" Cała podróż była strasznie nużąca. Po tym jak mnie zakopali mogłam wyruszyć w głąb podziemia ...
Wizja post-apokaliptycznego świata. O dziewczynce i jej życiu w zalanym mieście. Bez niepotrzebnych słów. Miasto, w którym się wychowała otaczał nieskończony ocean ...
O.N.I - Scena 1.4 Zbrojownia Siedziałem na krześle w poczekalni, w szpitalu. Czekałem na to aby wpuszczono mnie do Boba. Podałem moje nazwisko, imię, datę urodzenia i kilka ...
Zostałem brutalnie podniesiony z ziemi. Odebrali mi całą moją broń i poprowadzili ku posiadłości, jednak nie weszliśmy do niej głównym wejściem, lecz wprowadzili mnie ...
Późną nocą gwałtownie się rozpadało. Nie mogąc kontynuować podróży schowałem się pod wystającą skałą. Zmęczony położyłem się na ziemi, po czym głęboko ...
- Patrz budzi się. Owen uslyszal meski glos i otworzył oczy. Był w jakimś dziwnym pomieszczeniu które przypominało sale szpitalna. Było tam dwóch dziwnie ubranych ...
Laura Wołam go już z daleka. Z promiennym uśmiechem odwraca się w moją stronę. Nie wytrzymuje tego. Przyspieszam kroku i po chwili jestem przy nim. Próbuje mnie objąć ...