Przygodowe - str 51

  • In the darkness 03 cz.4

    Siła wystrzałów rzuciła mnie na ziemię. Zaczęłam desperacko zasysać powietrze, jakby to miało mi pomóc. Spojrzałam się na mojego kata nie wierząc, że to zrobił ...

  • Trupy cz.1 *Opowiadanie o zombie*

    Andreas był wojskowym. Pewnego dnia prowadzony był eksperyment nad wirusem który może służyć do wybicia wrogiego wojska.Andreas spokojnie siedział jedząc drugie ...

  • Mistrz Areny.

    Dziwny mężczyzna zawitał do wioski. Był gibki, jak na wojownika przystało. Okryty płaszczem i dosiadający wielkiego rumaka. Wjechał do wioski przez miejscowych zwanej ...

  • Mój ból cz 17-18.

    Mój ból cz 17. Jednakże, zanim ktokolwiek zdołał się coś więcej odezwać, Evelyn krzyknęła przeraźliwie. Podbiegliśmy do niej przerażeni. Trzymała się kurczowo za ...

  • I'm just a canniball - Rozdział 1

    Witam. Moje opowiadanie zawiera momenty makabryczne, wulgaryzmy i typowe "bara-bara". Także tylko dla ludzi o mocnych umysłach. Proszę, komentujcie. Pomoże mi to ...

  • Mowa wilków - Rozdział 4

    Obudziłam się na czymś miękkim. Próbowałam otworzyc oczy, ale powieki mi ciążyły, więc tylko je zamykałam i otwierałam na przemian. Próbowałam zgadnąc gdzie jestem ...

  • Wojna zombi Cz 16 Pierwszy szturm

    Owen skierował się do najbliższej celi. Było tam kilku ludzi którzy zaraz po wypuszczeniu ruszyli po broń znajdująca się w małej zbrojowni. Takich właśnie ludzi teraz ...

  • Dom - 115

    Przepraszam was, ale nie umiem pisać takich rozdziałów :) Szczęśliwego Nowego Roku Zrzuciła mój kamizelek i objęła mnie mocno. Ja bawiłem sie jej włosami, czując sie ...

  • Odmieniec - Początek przygody - cz1

    Pukanie do drzwi wyrwało mnie ze snu. Spoglądam za okno. Sądząc po pozycji księżyca, noc chyli się ku końcowi. Mając na uwadze słowa starca, nie ruszam się z pokoju ...

  • Życie trudne jest cz. 39

    Życie trudne jest cz.39 – Agata – powiedział szeptem i wbiegł na górę. Walił w drzwi, wykrzykiwał jej imię pomimo wczesnej pory. – Agata! Agata! Zamki zostały ...

  • Życie trudne jest cz.93

    Tylko z początku pomysł Krystiana, aby pobiegać w tej chwili wydawał się jej trafny. Kolacja wigilijna obfita w pyszne jedzenie wymagała odpowiedniej ilości miejsca w ...

  • Opowieść inna, niż inne - rozdział 20

    Odetchnęłam głęboko, odwracając się twarzą w stronę słońca. Łzy same popłynęły mi po policzkach, a z gardła dobył się z trudem tłumiony szloch. Dotknęłam ...

  • Pirackie życie 8

    ... Burdel! - Ty, Peter... Ja źle widzę czy ty? - zapytał głupio pirat, spoglądając na swego dowódcę. - Idziemy! - rzucił kapitan. - Gdzie? - Do burdelu. - Mało ci ...