Przygodowe - str 50

  • Biały kruk cz. 4

    Michał leniwie spacerował po okolicy prowadząc psa na smyczy, dużego bernardyna. Nazwał go Benek. Mężczyzna kroczył powoli odbywając obowiązek jak co dzień, chociaż ...

  • The Crew 3

    Wszedłem do malutkiej łazienki. Wziąłem szybko prysznic i poprawiłem włosy. Stojąc w samych spodniach przy umywalce zastanawiałem się czy nie pożyczyć sobie od T ...

  • Życie trudne jest cz. 30

    Kiedy wjechał do Torunia w sobotni poranek ruch zaczął się wzmagać. Rzadko bywał tutaj w soboty właśnie ze względu na ruch. Większość poruszających się aut ...

  • Utracony czas cz. 18 Epilog

    Piszę to słuchając "Too dark tonight", wybaczcie więc odrobinę melancholijną formę. Endajs, młoda damo, jeśli nie spodoba Ci się to zakończenie (a czuje, że ...

  • Dom - 91

    Macie prezent na mikołaja ode mnie :) Powoli paliłem papierosa nie myśląc o niczym konkretnym. Wiatr muskał mi twarz, po kilku minutach zrobiło mi się jakby chłodniej ...

  • The Crew 6

    To był jeden z tych momentów kiedy kontemplowałem rzeczywistość dookoła. Było ciemno ale ja widziałem różne rzeczy. Widziałem jak Travis w końcu trzeźwieje i ...

  • Wojna Zombi cz8. Zadanie

    Jechali już od dobrych kilku godzin. Zaczęło się sciemniac i było trzeba wybrać miejsce na nocleg. Ich wybór padł na niewielkie wzgórze. Teraz musieli podjąć decyzję ...

  • Dom - 95

    -Zmarnował mi buty – odparł Kamil. - Buty upierzesz, ale zastanów się co mu siedzi w głowie... – pomyślał głośno Daniel. - Co masz na myśli? - Że trzeba mu pomóc ...

  • Wojna Zombi cz13 Igrzyska Śmierci 2/3

    Owena zaprowadzono do miejskiego więzienia. A przynajmniej to miejsce miało je przypominać. Nikogo więcej tu nie było. Cały czas myślał o jutrzejszym dniu. Miał stoczyć ...

  • Mistrz Areny. 3

    Cesarz powoli zamoczył palec w tafli wody, która była powierzchnią Oka Cesarza. -Musicie wytropić tego wojownika! - wywrzeszczał cesarz do leśnego elfa - I zamordujcie go! ...

  • skrytobójca, cz.4

    Nadszedł ranek. Całą noc nie mogłam spać, rozmyślałam nad tym co będę robić. Martwiłam się tym, że od razu rzucą mnie na głęboką wodę i przydzielą mi do ...

  • Rozdział 2 "Zwiadowcy" nasza wersja

    Rozdział 2 Wczesnym rankiem zwiadowca wyszedł na dwór by osiodłać wierzchowca. Dziewczynki szykowały się w domu. Niala zaciągnęła Alison pod okno przez które przeszły ...

  • Wojna Zombi cz 18 Nadzieja

    Owen wrócił zrezygnowany. Cały ich trud, całe poświęcenie było na marne. Nie mieli szans na obronę, przebicie się też nie wchodziło w grę. Wszedł na piętro i w kilku ...

  • Kwiat Lili-Prolog

    Prolog: Krew, wszędzie było dużo czerwonej cieczy.Spojrzałam na martwe ciało Alison i pobiegłam do niej.Zaczęłam ją szarpać, krzyczeć by się obudziła.Nadaremnie.Jej ...