Strzelec Wyborowy Odcinek 1
Rok 2240 wybuch wojny europejskiej. Mam 20 lat i nie mam imienia, wszyscy nazywają mnie Heavy. Nie pamiętam swojego imienia od 2238 roku od wypadku. W wieku 19 lat wstąpiłem ...
Rok 2240 wybuch wojny europejskiej. Mam 20 lat i nie mam imienia, wszyscy nazywają mnie Heavy. Nie pamiętam swojego imienia od 2238 roku od wypadku. W wieku 19 lat wstąpiłem ...
Godzinę później wylądowali spokojnie w bazie wojskowej w Bacău, gdzie rannymi żołnierzami natychmiast zajęli się wyspecjalizowani medycy, a reszta wojskowych udała się ...
Nadszedł czas treningu, Zayn przyszedł, rozejrzał się i podziwiał mój sprzęt. Zaczęliśmy ćwiczyć na zmianę wykonując ćwiczenia, w między czasie widziałem że jest ...
Dwaj strażnicy przyprowadzili Owena do celi. Upadł na ziemię ze zmęczenia. Wiedział że jutro może już nie dać rady. Trzeba było uciekać i to jeszcze dziś. Tylko jak? ...
"Na herbatce z Kronosem" Z dedykiem dla... em, yyy... dzisiaj dla Ahrii, która zamartwiała się kiedy kolejna część ;) "...Ciągle o Tobie śnię, myślę noce ...
Zaraz po przyjeździe rozpalił palenisko kominka i w salonie zrobiło się przytulniej. Brakowało mu tylko towarzystwa Agaty, ale z tym zaczynał się już godzić. Od jej ...
Droga do posiadłości Hugo Dobrowolskiego była krótka. Jazda samochodem zajmowała piętnaście minut. Jako jedna z niewielu w okolicy trasa nadawała się do komfortowej i ...
Owen ruszył powoli w kierunku małego namiotu gdzie miała się odbyć odprawa. Jeszcze nie miał okazji porozmawiać z Megan o decyzji która podjął. W całym obozie panowała ...
Cruisin... Wioze sie pomału... Jeździliśmy po Lublinie, właściwie bez celu. Słuchaliśmy muzyki, ja dopalałem szluga wywołując tym niesmak na twarzy Festera. On też ...
Z początku nie widziałam nic oprócz białego światła, które mnie oślepiło.Nie wiem ile leżałam nie przytomna, kilka minut, czy sekund a może godzin.Jon nadal nie ...
Zapraszam na nowe opowiadanie :) mam nadzieje że wam sie spodoba. W ciemnym pomieszczeniu, na podłodze kuli sie przestraszona dziewczyna. Zapłakana twarz jest posiniaczona ...
Zawrócił gwałtownie w stronę głównych walk, z niezbyt dużą przyjemnością odczuwając, jak przeciążenie oddziałuje na jego ciało. W słuchawkach cały czas słyszał ...
- Sebastian, na miłość boską, czy ty musisz za każdym razem aż tak się narażać?! - warknęłam zła do telefonu, jakiś tydzień później. Byłam roztrzęsiona, bałam ...
Wczesne pobudki w tygodniu odsypiał głównie w niedziele. Otworzył oczy, kiedy usłyszał ciche pukanie. Przeciągając się nasłuchiwał w nadziei, że mu się wydawało ...