Przygodowe - str 58

  • Żorek Historia Prawdziwa

    „Człowiek nigdy nie jest za stary na historię, mówi do Billa. Mężczyzna i chłopiec, dziewczyna i kobieta; żyjemy dla nich. A historie takie jak ta żyją dla nas” ...

  • Życie trudne jest cz.65

    Kiedy budzik wybił szóstą z trudem otworzył powieki i ciężko mu było wyjść z ciepłego łóżka. Poranne promienie słońca tak wspaniale rozświetlały gładką ...

  • Życie trudne jest cz.62

    Miał sporo obaw dotyczących rozmowy, jaką musiał z nią przeprowadzić i przez chwilę myślał nawet, aby zawrócić gdzieś na kawę. Nie miał pojęcia, od czego zacząć i ...

  • Życie trudne jest cz. 15

    Zanim się obudziła przygotował kanapki z pomidorem i zielonym ogórkiem. Nie przepadał za jedzeniem ze szklarni, ale zimą nie było innego sposobu na ich hodowlę. Zapach ...

  • "Obiecaj" cz.1

    Zeskakuję z motorówki na pomost i przycumowuję ją sprawnie do drążka. Przyglądam się zrobionemu własnoręcznie węzłowi. Tego akurat nauczył mnie ojciec. Jest to jedna ...

  • Utracony czas cz. 3

    III Po raz kolejny został wyrwany z przemyśleń nad ostatnimi wydarzeniami. Młoda dziewczyna z burzą kasztanowych włosów podeszła nieśmiało do niego. Ile miała lat? Max ...

  • Utracony czas cz. 9

    IX Wódz odzyskał pełnię sił, wrócił do swych obowiązków. Jedną z pierwszych rzeczy jakie zrobił było zwołanie zebrania całej wioski, podczas którego ogłosił swą ...

  • Szaleństwo Coopera.

    -Panie Cooper, kupno tego domu to istne szaleństwo! -Spokojnie, wiem co robię. Jeszcze dziś pańskie konto będzie bogatsze o kilka zer. – mówiąc to zdecydowanym ruchem ...

  • Ciemna postać

    Jest to jedno z moich pierwszych opowiadań, więc proszę o szczere i obiektywne oceny. :) * * * Siedzę wpatrzona w książkę leżącą pod moim nosem. Chociaż w skupieniu ...

  • The Crew 17

    Justin's POV Na dworze robiło sie jasno już koło piątej. Pomarańczowe światło wpadało przez drzwi balkonowe, nadając podłodze barwę ognia. Otworzyłem na chwilę ...

  • JW Agat Rozdział LXVIII

    - Pułkowniku, czy grozi nam jakieś dochodzenie w sprawie z tymi narkotykami? - zapytała Marta, siedząc w gabinecie dowódcy Agatu. - Nie. Trwa dochodzenie, tak, ale to raczej ...

  • Miłość sensem życia cz. 11

    "-Aleksandra, tak?- spytał Fryderyk. -Tak- odparła grzecznie. -Tańczyłaś dla księcia Chrystiana? -Tak- nie skłamała- Byłam jedną z szóstki, które zatańczyły ...

  • Po drugiej stronie cz. 2

    Komnata Mistrza stanowiła prawdziwą oazę spokoju dla każdego kto spędził w niej choćby kilka minut, lecz przede wszystkim jest to dom O - Zen - Kuo. Kolory wnętrza to ...