Przygodowe - str 60

  • Odebrane Życie cz.10

    Na obiad wybrałem się do restauracji. Gdyby nie nasze rocznice wcale bym się w nich nie pojawiał. Moja żona gotowała tak smacznie, że nie musiałem nigdy jeść na ...

  • Mistrz Areny. 4

    Obudziłem się... gdzie? Podniosłem się i wrzasnąłem. Ręka i noga. Bolały jak diabli. Nagle drzwi otworzyły się bardzo powoli, ale miałem wrażenie, że skrzypniecie ...

  • Zombie Apokalipsa-Wielkie straty cz7

    Kolejna część mojego opowiadania :)Miłego czytania!!!! ---***--- 13:17. Długo nie spaliśmy.Zauważyliśmy że nie ma z nami Generała... Jako że Paweł był najlepszy ze ...

  • Życie trudne jest cz. 17

    W pierwszy dzień świąt wyglądała znacznie lepiej. Wstała, jako pierwsza uśmiechając się czule widząc ubraną choinkę z prezentem pod nią. Zerknęła na niego i niemal ...

  • Dom - 107

    Ostatnio jak jeździłem tym samochodem, wszystko sie pieprzyło. Miejmy nadzieje że teraz będzie dobrze. Zapukałem do pokoju Kamila. Sam nie wiem po co. Po prostu z ...

  • Naszyjnik cz.5

    Następnego dnia Ala miała w szkole spojrzenie mówiące, , No uwierz w końcu ! To wszystko jest prawda ! ". Może tylko tak mi się wydawało. W każdym razie nie mogłam ...

  • The Crew 4

    Czułem sie, jakbym się unosił. A jednocześnie moje ciało było ciężkie jak nigdy. Każda kość, jakby ważyła kilka kilo a głowa wirowała w pustce. Oczy jakby były ...

  • Życie trudne jest cz.63

    Zadzwonił telefon stacjonarny. Podszedł i odebrał. Tak, wypowiedziane przez niego trzy razy nie zdradziło nic. – Zaraz wracam. – Gdzie idziesz? – Przemyśl to, co ci ...

  • Ostrość Na Nieskończoność

    Autor: CierpnacaSkora AKA RivetTheEmperor Obudziłem się w ciemnym pomieszczeniu. Podniosłem głowę, oparłem się na łokciach. Mrugnąłem dwukrotnie i przetarłem twarz ...

  • Allie i Chris cz.3

    Po tym jakże błyskotliwym odkryciu Allie i Chris postanowili przeprowadzić coś w stylu śledztwa i dojść do tego co naprawdę wydarzyło się na wczorajszej imprezie.Być ...

  • Mój ból cz 4-6.

    Mój ból cz 4. Spokojnie lecieliśmy przez kilkanaście minut. Od czasu do czasu nasze smoki okrążały się tylko wzajemnie. Kilkakrotnie pochwyciłam jego spojrzenie. Aż ...

  • Życie trudne jest cz. 26

    Zostawił samochód na płatnym parkingu i pobiegł do szpitala. Zapytał przechodzącą pielęgniarkę gdzie może uzyskać jakiekolwiek informacje na temat przyjętych ...

  • What about friendship?

    Kiedyś w życiu przychodzi moment żeby się zatrzymać. Lecz to jeszcze nie jest ten czas… Wiele miałem przystanków. Mam nadzieje, że w tym miejscu odnajdę spokój i ...