Inne - str 9

  • Życie nastolatka Cz.1

    Tjaaa... I znowu ten pierdolony wieczór, czas kiedy wszystko wraca i kumuluje się w jedną pieprzoną całość. Znów smutki i żale. Przecież mogło być lepiej, prawda? Niby ...

  • Cyberprzestrzeń

    Obudziłam się lekko w szoku,mój budzik dzwonił już pół godziny(z przerwami). Spojrzałam na zegarek 6:30 -Cholera... Pomyślałam wychodząc z łóżka. Spóźnie się do ...

  • Ojczyzna

    To jest moja mała ojczyzna Która wybrała właśnie mnie Jest jak przepiękna księga Opisująca moje wspomnienie. Jestem dzieckiem tej krainy, Serce słowami wyraża miłość ...

  • Peace Walker część 1

    ''Przepraszam że od tak długiego czasu nic nie pisałem. Miałem na głowie kilka spraw które musiałem uporządkować ale teraz już jestem. Zaczynam nową serię wiem o tym ...

  • Nazywano ja Lola #5

    Jeśli nie czytałeś/ałaś poprzednich częścia zapraszam :) Mineło jakieś dwa tygodnie od momentu gdy widziałm Dawida z Justyną. Wielokrotnie Dawid próbował się ze mną ...

  • Kropka. Nieznany.

    Gdzie się podziały nasze marzenia, nieznajomy? Czy słowa straciły sens i datę ważności? Już nie tęsknisz, gdy usłyszysz przypadkiem moje imię? Łzy nie lecą same, gdy ...

  • Upadek

    Znów upadam tylko w dół, Ciągle brakuje mi tu tchu. Żyję w swoim świecie snów, W którym ciągle brakuje słów. Każdego dnia słyszę potok słów, Lecz brakuje im ...

  • Nocny świat

    Widziałem swymi oczami sen, A był on jak życia sens. Moje nogi kazały mi biec, Serce tylko tłoczyło krew przesiąkniętą strachem. Spojrzałem za siebie dostrzegając ...

  • Opowiedz mi - 2 "Dom nieszczęśliwych dusz"

    "Drogi Pamiętniku! Już nie pamiętam jak długo tu jestem. Chyba ok. roku. Mimo tego nie opuściłam ani jednego dnia w szkole (bo chodzę do takiej dla takich ludzi jak ja) ...

  • Zemsta po latach ep.1

    Wyglądał jak wszyscy, niczym się nie wyróżniał spośród tłumu szarych ludzi. Lecz to do czego był zdolny przewyższało nawet najśmielsze granice etyczne. Martin tak ma ...

  • Zwiastun

    Hejka. Na sam początek, pragnę przeprosić za to, iż tak długo nie ma kolejnej część, znowu. Co chyba i tak za bardzo nikogo nie rusza, no ale cóż. Toteż wiąże się z ...

  • Ragnar

    Niedaleko jeziora gopło,w 600 roku wznosił się potęzny gród zwany przez okolicznych ,,Grodem słońca'',zważywszy na jego charakterystyczny kształt.Okolicznymi ziemiami i ...

  • Nowe opowiadanie (znowu :D )

    Hejka :D Pragnę was poinformować o tym że niedługo pojawi się nowe opowiadanie :D Mam nadzieje że wam się spodoba, ja osobiście uważam je za jeden z lepszych pomysłów ...

  • Zapomnienie

    Po dawnych czasach pozostał już tylko piach, Wczoraj zostało zapomniane przez jutro. Wszyscy już dawno umarli. Świat nie zapamiętał dawnych nazwisk, Czas wymazał wszystkie ...