Inne - str 5

  • Jutra nie będzie? cz. 1

    Po ustach rozproszyła się przepalona gorycz źle zaparzonej kawy. Rozproszyła się powoli, bardzo powoli, żeby sekundę później, jako kleista fala nieprzyjemności ...

  • Wyścig z czasem.

    Hej chciałabym się z Wami podzielić moją rozkminą dotyczącą życia. Ostatnio oglądałam film z moim chłopakiem ''Wyścig z czasem'', kto oglądał ten pewnie wie o czym ...

  • kcmg

    Czasem jest tak że nie przejmuję się co czuja inni ale jednak smutno jest. Czasem człowiek zmienia się a czasem nie co robić. W moim przypadku nic z tych rzeczy u mnie jest ...

  • (Tak)

    W jaki sposób zyskać większą publiczność? O czym pisać? ...

  • Nie kończąca się historia

    Na niebie błyszczał księżyc.Było gorąco.Noc roiła się od cieni.Szedłem pachnącą alejką .Tuż za kwitnącymi ligustrami zatrzymałem się.W pewnym momencie usłyszałem ...

  • Królik i ja

    Siedzieliśmy wygodnie na kanapie.Oglądaliśmy jakiś film.Był słaby ,ale płakałem. -Piękny wzruszający obraz.Stwierdziłem Mój mały królik lizał mi paznokcie.Spojrzał ...

  • Taka impreza

    Miło spędzony wieczór.Ledwo żyjemy.Niektórzy rzygają.Inni nie.Przestrzeni jest dużo ,ale mało miejsca.Zombie podpierają ściany.Obserwują podłogę.Czasem ...

  • Konkwista

    Francisco Pizarro mozolnie przedzierał się przez góry.Tropikalny klimat dawał się we znaki.Armia Hiszpanów utknęła na zboczu jednego ze wzgórz.Konnica ślizgała się na ...

  • Najbardziej spokojny człowiek na ziemi

    Byłem bardzo nerwowy.Wszystko mnie wkurwiało.Każdego dnia w pracy coś niszczyłem.Głównie długopisy.Czasem rozbijałem kubki .Wykręcałem sobie palce.Raz nawet jednego ...

  • Walka o Mogeth

    Stanęliśmy na przeciwko siebie.Walczyliśmy o Mogeth. Sthorn był wielki.Miał dzikie oczy.Jego czas powoli się kończył.Był stary.Zaprawiony w bojach.Nie był już tak ...

  • Nutaak

    Uważano go za proroka.Mówiono,że rozmawia z dłońmi.Szanowano go powszechnie .Nutaak, Inuit z Attawaskat nie był jednak szalony.Kiedy był dzieckiem dziwna istota z ognistej ...

  • Mamusia

    Moja pijana matka właśnie wróciła z imprezy.Jej przekrwiona twarz wykrzywiła się.Dłubała językiem w przerwie między zębami.W pewnym momencie dzikim wzrokiem spojrzała ...

  • Anunnaki

    Młody Anunnaki o imieniu Ro ,potomek budowniczych piramid przejął stery statku.Wbrew rozkazom zbliżał się ku ziemi.Jego wuj Mith komandor floty Anunnaki próbował go ...