Inne - str 3

  • Pasja One Shot

    Duża część ludzi myśli, że jeśli jesteś policjantem, to musisz być nudnym, przestrzegającym na każdym kroku prawa człowiekiem. Może to prawda może nie. Pracuję ...

  • Ogloszenie

    Witajcie W związku z remontem jaki przeprowadzam w swoim domu musiałem zrobić przerwę w publikacji kolejnych części opowiadań. Kolejna część kuzynki oraz jedna nowość ...

  • Droga do siebie

    Szedł miarowym krokiem. Nie, żeby jakoś szybko, po prostu szedł. Można powiedzieć, jednostajnie. A dokąd? Nie miał konkretnego celu, lecz zdecydował się w końcu ...

  • Przemoc ekonomiczna cz.4

    Witam, To co się stało podsumuje moje całe życie. Doznałam urazu podczas treningu 27.04, głupia jestem bo myślałam, że gorzej być nie może. Słuchajcie! Może ...

  • Bardzo mi przykro.

    Zadowolisz się ciszą? Będę siedzieć obok ciebie, muskając twoją dłoń i nie powiem nic. Bardzo mi przykro, że jestem tylko historią. Na początku nudzę słabymi ...

  • Przemoc ekonomiczna cz.3

    Witam, jest to mój pierwszy weekend od wielu tygodni w domu. Nie powiem, jest ciężko, nawet aż za bardzo.. W sumie to kiedy mi nie jest ciężko w moim rodzinnym domu? No ...

  • Przemoc ekonomiczna cz.2

    Witam, święta święta i po świętach. Planowałam odpocząć przez te kilka dni ale cóż mój ojciec z pracy przyniósł jakieś choróbsko i od 2.04 jestem chora aż do ...

  • Uniwersytet Huncwotów

    Hejka! Ależ mnie tu dawno nie było... Przychodzę do Was o tej (późnej) porze, z bardzo ciekawą ofertą! Mianowicie, 1 kwietnia 2020 roku zostałam dyrektorką pewnej ...

  • Twór (haiku)podobny

    Tak myślałem, że będzie za krótko, więc coś tu jeszcze dopisać mus. Cóż, pierwszy mój, jak mówi tytuł, twór (haiku)podobny, więc niech czytelnicy ocenią... ale ...

  • Przemoc ekonomiczna część 1

    Tak, będę dalej pisać. Po prostu miałam przerwe ale szukam ratunku gdzie mogę a może choć trochę poczuje się lepiej, pisząc tutaj swoje smutki. To dzisiaj była próba ...

  • Drabble - Dwie komory jednego serca

    Niebo wymiotuje, patrząc na ohydztwo ziemskiego padołu, bowiem Brat napadł na Brata... Pożoga jeźdźców pali dusze i serca. Wystarczyło trzydzieści srebrników, by ...

  • Przemoc ekonomiczna c.d.

    Witam, także minęło kilka dni. Wróciłam żeby opisać moje beznadziejne życie. Nie zaznaczyłam wcześniej, że moj remont w pokoju trwa od początku grudnia. I nadal nie ...

  • Myśl

    I tak myśli krążą wokół Ciebie, choć nie chcę. Dalem sobie spokój- tak bym chciał. Człowiek ulicy trzyma się zasad, reguł, Prosiłem, nim skończy się rok, daj ...

  • Zawiedziona

    Masz rację. Często przyjaźń jest cenniejsza niż miłość. Może dlatego, że miłość jest często ulotna, A może dlatego, że boimy się pójść dalej. Ciężko jest ...