Inne - str 2

  • Przemoc ekonomiczna 10.

    Mieszkanie z tyranem powoduję, że człowiek się zmienia na gorsze. Dnia 11.02.2023 postanowiłam wstać rano (5:50) i pojechać z moim ojcem na zakupy (bo sam mi nie weźmie ...

  • Przemoc ekonomiczna 9

    Zawitał nas 2023 rok, nowy rok, lata lecą. Opisywanie swoich emocji związanych z przemocą w moim "domu rodzinnym" jakie mnie spotykają, nie jest łatwym zadaniem. Cieszę ...

  • Komentarz

    To treść mojego własnego komentarza, który zamieściłem jakiś czas temu pod pewnym tekstem. Jakoś tak z przekąsem do niego wracam... Gdy patrzysz komuś w oczy, gdy ...

  • Portfel

    Mieliśmy dziwne wrażenie, że teraz, kiedy wszystko się już zdarzyło, może zdarzyć się cokolwiek – „Altanka” Raymond Carver Nigdy nie wyrosłem. Nie zrozumcie mnie ...

  • The Girl And Her Dreams ch. 2/3

    Mary has a brother. Her brother is a carpenter. A carpenter is a man or woman who makes things of wood, for example houses, furniture. He has a very beautiful house. This house is ...

  • Przemoc ekonomiczna cz. 8

    Witajcie, Po prostu będę pisać kiedy uznam, że tego potrzebuję. Wcześniej obiecywałam regularne wpisy ale zapominam o tym plus nie mam do tego głowy. Natomiast to co chce ...

  • Cienka Linia - Rozdział 10

    Ludzie mijający nas raczej nie wyrażali sympatii na nasz widok. Tak jak wcześniej śnieg, tak wszechobecny piach, wchodzący tam, gdzie być go nie powinno, irytował, czy ...

  • Komunikat

    Kochani na wstępie bardzo chciałam Was przeprosić za to ,że tak długo mnie nie było. Wiem, że wiele z Was zawiodłam bo bardzo długo mnie nie było, ale to było nie ...

  • Przemoc ekonomiczna część 6.

    Cześć, chciałabym żeby do każdego trafiły moje opowiadania. Żeby ludzie w końcu zrozumieli, że mój ojciec to tyran, despota, sknera, gnębiciel, szantażysta i ...

  • Przemoc ekonomiczna część 5.

    Cześć, nieformalne przywitanie. Nie mam siły na bycie formalną, bo od kilku dni przeżywam koszmar i nie śpię po nocach. Mam nadzieję jednak, że ten koszmar skończy się ...

  • Na pożegnanie

    Na pożegnanie Jestem tylko ładnym opakowaniem Ładnym opakowaniem trującego cukierka Trującego cukierka nasączonego starym alkoholem Starym alkoholem z twoich ust Ust sinych ...

  • Bójka

    Delikatne promienie porannego słońca zwolna padały na lekko kołyszące się źdźbła ciemno zielonej trawy. Młode świerki, wysłańcy lasu chcącego zapanować nad łąką ...

  • Ogłoszenie i tekst z netu

    Dzisiaj o godzinie 20.00 jest dokument 'Jestes mechanizmem niszczącymi. Zachęcam do oglądania i komentowania. Dodałem bo tekst wymaga 500 znaków. Julia Kołodziejska miała ...

  • Tęsknota...

    Wiesz Koteczku... nie myślałem że spotkam taką osobę... jesteś w moich myślach cały czas... w każdej chwili przyjemności i rozkoszy... mam Twoje zdjęcia i filmy ...