Inne - str 4

  • Parlament europejski.

    Jak polscy posłowie uczestniczą w pracach PE. "We wszystkich posiedzeniach plenarnych uczestniczyło dotąd jedynie pięciu polskich europosłów. To Danuta Hübner, Łukasz ...

  • chcecie ciąg dalszy?

    Hej. To znowu ja. Mam nadzieję, że mnie pamiętacie. Dawno mnie tu nie było i chce nadrobić zaległości. Mam pytanko do nowych ale też stałych moich czytelników. Liczby ...

  • co wkurza fryzjerów?

    Co wkurza fryzjerów? Jest to całkiem dobre pytanie. Jestem początkującym fryzjerem i dopiero w sumie się uczę tego zawodu i już trochę wiem co nieco na ten temat. Po ...

  • Tytus, Romek i A - Tomek

    W bloku, gdzie mieszkał mały Tytus wybuchł pożar. Wraz z ojcem i matką wybiegli na korytarz. - Babka została w mieszkaniu! - Babka z wozu, koniom lżej, hehehe! - zaśmiał ...

  • Morgina

    ,,I zaczęło się, wiatr się zmógł, a brama nieznana się otworzyła.'' Wszystko, co niespodziewane i zagadkowe zaczęło się układać w całość. Naoki szukała ratunku w ...

  • Alicja z Krainy Marzeń

    Był chłodny październikowy poranek. Otworzyłem oczy. Przypomniałem sobie naszą wczorajszą wieczorną rozmowę z Alicją. Poznaliśmy się rok temu na czacie erotycznym ...

  • I po co ja o tym myślę?

    Nasze spotkanie, to nie był zwykły przypadek. To nie był zwykły dzień, kiedy wstając zastanawiacie się, czy zrobić sobie kawę, czy może od razu napić się wody z kranu ...

  • Apel do siebie i innych

    Nikt nie jest brzydki, nikt nie jest piękny. Każdy ma własne wyobrażenia estetyczne. Nikt nie jest płytki ani inteligentny. Każdy ustala swoje życiowe wytyczne. Więc nie ...

  • Fabryka Zła-Część II

    Po tamtym incydencie czułem, jakbym utracił część siebie, coś niesamowicie ważnego. Zabiliśmy wszystkich bezbronnych uciekinierów, nienawistne epitety moich kompanów ...

  • Oby stan przejściowy

    Witam wszystkich lokowiczów. Wybaczcie, że ostatnio prawie mnie nie ma, ale sprawy z moim zdrowiem bardzo się komplikują. Na 1 sierpnia mam termin porodu, ale już od ...

  • OPINIE. O WYBORACH. DZIAŁACZY OPOZYCJI

    1. Jedna z liderek KOD "Magdalena Filiks z Zarządu Głównego Komitetu Obrony Demokracji we wpisie na jednym z portali społecznościowych zaapelowała, by wyborcy opozycji ...

  • Tak pan mi grał

    Kocham? Bo czuję i całkiem szczerze, i namacalnie Na łóżku, przy wódki kieliszku, w wannie Składam swoje ciało w ofierze Kocham Gdy wchodzisz w nocy przez okno i mi ...

  • cała ja

    Jak zwykle obudził Mnie rano nieznośny budzik, który kazał mi wstać do szkoły .. Tak bardzo kocham drzemki i moje ogromne cudowne i milutkie łóżko które najlepiej Mnie ...

  • Moja największa miłość

    Pijany wracałem do domu.Był zimny ,ciemny sobotni poranek.Listopadowa mgła otulała przestrzeń. Postanowiłem wybrać drogę na skróty.Szeroki pas lasu oddzielał dwa ...