Inne - str 6

  • Babcia

    Lubię przechadzać się nocą po lesie.Często to robię.Ostatnio spotkałem babcię.Zmarła kilka lat temu.Siedziała na powalonej brzozie.Bardzo się wystraszyłem.-"Pamiętasz ...

  • Reinkarnacja

    "Mamo dlaczego płaczesz?" -Zapytał mały Michałek.-"Synku idź do pokoju się pobawić"-Odpowiedziała matka.-"Mamo ja wiem ,że tata się zastrzelił".Kobieta spojrzała na ...

  • Budyniu, budyniu

    Sieeemanencja, witam bardzo szczerze. Zapraszam was wszystkich, dzisiaj na wieczerzę. Od przedwczoraj rano, jeszcze nic nie jadłem, zjedzmy sobie razem, będzie bardzo ładnie ...

  • Pojebane (jak nie lubisz takich rzeczy proszę nie czytać)

    Od dwudziestu wiosen, jak sięgam pamięcią jadłem tylko ścierwa, dzisiaj będzie mięsko. Mięso takie ludzkie, ale usmażone, zjadłbym sobie trochę, żeżarłem już ...

  • Koleżanka cz. 1

    Jestem chłopakiem. Zwykle wieczory spędzam w obecności dwóch koleżanek i kolegi. Tamtego wieczoru byłem tylko z jedną koleżanką. Nudziło nam się i dla żartów ...

  • Drogi pamiętniczku 2

    Lena, samotna dusza, którą trzyma mocna dłoń by nie uleciała do nieba, drzewo przechylone przez burzowy wiatr, oparte o twardy konar, bezdomny pies, karmiony codziennie przez ...

  • Niemoc - informacja

    Kochani czytelnicy! Nie wiem od czego zacząć, więc zacznę od początku. Dawno niczego nie publikowałam, ale chcę żebyście wiedzieli, że nie porzuciłam pisania i Was. Nie ...

  • Podróż

    Podróż to podobnie jak podczerwień jeden z kolorów niedostrzegalnych przez ludzkie oko. Henz już od dawna próbował stworzyć specjalne okulary, pozwalające zobaczyć ...

  • Sto rzeczy, które mówimy/myślimy w łóżku

    *Sto rzeczy, które mówimy/myślimy w łóżku* > 1. Połknij to! > 2. Ale tu zimno... > 3. Poszedłbym spać... > 4. Życie jest niesprawiedliwe. > 5. Chciałbym zniszczyć ...

  • RIP

    "W nocy z soboty na niedzielę zmarł Tomasz Chada, wieloletni reprezentant Step Records, a przede wszystkim nasz Przyjaciel. Pogrążeni w smutku, prosimy o okazanie szacunku ...

  • Wracam do was

    Kochani moi czytelnicy. ! Wróciłam. Dużo się działo w moim życiu rzeczy i nie było mi łatwo. Ale mniejsza z tym. Kochani wiecie jak bardzo kocham pisać i że jest to moja ...

  • Metro 2033: Niedokończone Historie (rozdiał 1)

    Nikolaj Dobryński, przywódca konfederacji 1905 roku siedział w fotelu zamyślony. W końcu odezwał się do posłańca. -Nie jesteśmy pewni czy aby na pewno zjednoczenie z ...

  • Nie ,,Prawdziwa miłość”cz.1

    Hej, jestem Karolina mam 19 lat i mieszkam w Warszawie. Jestem z domu dziecka i mam ciężką przeszłość. Ale na szczęście znalazłam sobie chłopaka który zawsze mnie ...

  • Oskarżony

    Portrety starszych panów patrzyły na niego złowrogo. W zasadzie wszyscy zebrani w niewielkiej sali tak na niego patrzyli. Zupełnie jakby popełnił jakieś okropne ...