Inne - str 10

  • Poszukiwacz Dobra

    Poszukiwacz dobra... Kim jest? Ludzka postać. Całkiem normalna. Zbyt dobra jak na dzisiejsze czasy. Pomaga w zwalczaniu samo destrukcji... Jak to? Wiesz zaczyna się od małego ...

  • Chciałbym pragnąć.

    Chciałbym aby dzień z Tobą był moim ostatnim, Bądź ostatnim wspomnieniem z tego koszmarnego świata. Uczyń moje życie mym marzeniem. Pragnę każdego dnia widzieć Ciebie ...

  • Anioł

    Nie ocenia się książki po okładce lecz ona to zrobiła.Pierwszy dzień szkoły on siedzący obok jej, był nowy.Blondyn o czystko niebieskich oczach i tym czarującym ...

  • Honor czy przyjaźń?

    Postaw się na miejscu honorowego faceta który dostaje zaproszenie na ślub. Oczywiście cieszysz się, gdyż po każdym ślubie jest wesele a to świetna okazja żeby się ...

  • Cukrzyca

    Dlaczego przechodzisz obojętnie obok mnie? Moje oczy powoli zamykają się. Chciałbym poprosić Ciebie o pomoc, lecz nie mam sił. Cicho wypowiadam bełkot słów. Kolejna osoba ...

  • Tylko

    Sen jak cień przemija, Nic po nim nie pozostaje. To tylko życia ulotność. Ciężkie powieki przykrywają oczy, Po twarzy spływają łzy. To tylko obraz płaczu. Usta powoli ...

  • Strings of life - 1

    Przękręciłem sie na drugi bok... Potem znowu... I znowu... Leżałem w łóżku z zamkniętymi oczami i zastanawiałem sie nad dzisiejszym dniem. Chociaż... nad czym tu sie ...

  • Skreśliłem

    Skreśliłem swoje imię z życia. Wymazałem wszystkie wspomnienia z waszych wspomnień. Żyłem w swoim szarym świecie. Brakowało każdego dnia kolorów. Pamiętam dzień, w ...

  • Oddech

    Biorę oddech przed krokiem w dorosłość. Myślałem, że wiem, więcej niż widzę. Byłem wtedy jeszcze głupcem. Pozostanę nim przez parę lat. Nie przeżyłem życia ...

  • Dźwięk ciszy (Prolog)

    Bat spadł szybciej, niż mógłbym się tego spodziewać. Ponownie wpadłszy twarzą w kałużę, bezgłośnie błagałem o litość. Podniosłem wzrok na mego oprawcę, a do ...