Inne - str 8

  • Nie jestem tym, za co mnie uważacie...

    ,,Wiesz... Ludzie tworzą sobie czasem błędny obraz naszych myśli, nie wiedząc, że udawanie w dzisiejszych czasach jest rzeczą ludzką. Nie wiem, czy dostałaś tamten list ...

  • "inność ludzka"- w prowadzenie

    Witajcie! Przepraszam, tak wiele razy mówiłam wam że będę pisała regularnie, obiecywałam, a jak zwykle nie mogłam poradzić sobie z problemami i obowiązkami. Wiem że ...

  • Test na Miłość

    Najlepszych i najpiękniejszych rzeczy na świecie nie można zobaczyć, ani dotknąć. Trzeba je poczuć sercem. Helen Keller Miłość- co to właściwie znaczy? Miłość w tej ...

  • Wyklęci

    Prolog Jeśli to czytasz pewnie zdycham gdzieś na w kanałach. Ale dla ciebie jest jeszcze ratunek, GROM zostawiło amunicję i broń na 3 piętrze. Idź po nią i nafaszerój ...

  • Ponoć Czarna Wdowa ale świat idzie do przodu!

    Witajcie , nwm co ostatnio we mnie wstąpilo przez ostatni ponad rok nie pisalam. Bo nastały dramatyczne zmiany w moim życiu co zmieniło to moje spojrzenie na świat pod innym ...

  • No Way Out 1

    Jechaliśmy tym samochodem już pół godziny. Ja i mój ojciec jak zwykle się do siebie nie odzywaliśmy. Cisza wypełniała wnętrze Range Rovera. Chciałem włączyć muzykę ...

  • Złośnica

    -prolog- Siedemnastoletnia Cara Feder to istne wcielenie zła. Aspołeczny odludek z dużymi skłonnościami do złośliwości - jak mawia jej ojciec. Ciągłe przeprowadzki ...

  • Łowcy snów # 0.1 Epilog

    Są dni, kiedy człowiekowi chce się płakać. Tak po prostu. Nie wiedząc dlaczego. Nie mając konkretnego powodu, lub mając ich zbyt wiele. W najmniej odpowiednim momencie ...

  • Wybór - PROLOG

    Niekiedy w naszym życiu dzieje się wiele rzeczy, o których nawet nie jesteśmy w stanie mówić. Wszystko zaczyna się w momencie, kiedy jako młodzi ludzie zaczynamy ...

  • "Nazywaną ją Lola" #7

    Arek wszytsko mi wytłumaczyl co się stało ubiegłej nocy. Zostaliśmy parą. Wszystko było dobrze..No nie dokońca. Gdyby mi ktoś wcześniej powiedział że znajde sobie ...

  • Bilet w metrze

    Jeszcze trzy stacje... Tylko trzy. Dam radę. Akurat teraz musiał mi gdzieś wypaść bilet. Niemożliwe, żeby padło na mnie. Pewnie w ogóle dziś nie przyjdą. Cały ...

  • Nieznany

    Jesteś właśnie w nieokreślonym miejscu. Twoje zmysły nie są w stanie rozpoznać obecnej chwili. Jedyne co wiesz, to fakt, że musisz coś odnaleźć. I masz tylko tyle. Mimo ...

  • Jesteśmy Żołnierzami ,,Ratusz i Powrót"

    Rozdział XII Ratusz i Powrót 20 grudnia 1942 Jesteśmy już pod ratuszem jut mamy przeprowadzić atak o godzinie 9.00 te 17 dni były ciężkie ciągłe walki bez chwili ...

  • co robić ?

    Kompletna rozsypka. Metlik w głowie . Ok. Znaczne od nowa. Nic mi się w życiu nie układało,jedyny powód dla którego tu jestem ? To chyba to ze miałam przyjaciela ale to i ...