Inne - str 7

  • Oskarżony

    Portrety starszych panów patrzyły na niego złowrogo. W zasadzie wszyscy zebrani w niewielkiej sali tak na niego patrzyli. Zupełnie jakby popełnił jakieś okropne ...

  • lustro wspomnień

    Znów mam ten dzień. Patrząc w lustro widzę siebie z przed pięciu lat. Nastolatka mająca wszystko. Dom, kochającą się rodzinę, chłopaka, przyjaciół. A teraz ? To ...

  • n bm

    Cześć jestem Max, mam 30 lat i chce Wam opowiedzieć historie która przytrafiła mi się 10 lat temu. Przyłapałem żonę na zdradzie, klasyka zdradziła mnie z moim ...

  • One.

    Śpiewanie daje mi spełnienie. Fałszuje okropnie, ale kiedy śpiewam mam to gdzieś. tańczą na pomoście śpiewając piosenki, jedna w zielonej flanelowej koszuli i szortach a ...

  • Prezenty

    Klaus w przebraniu Świętego Mikołaja roznosił prezenty. Wszystko szło jak po maśle, aż do momentu, gdy zapukał do drzwi pana Korneliusza. - A pan to kto? – zapytał ...

  • Lekcja polskiego

    W pewnej szkole trwała lekcja polskiego. Nauczycielka wezwała Kazia do odpowiedzi. Chłopiec nic nie umiał. - Dlaczego się nie nauczyłeś? - Bo u mnie w domu non stop ktoś ...

  • zapamiętaj cz.1

    23 maja 2035 „Wierzę, że urodziliśmy się równi, ale nie jesteśmy równo traktowani. Dlatego musimy walczyć. Musimy walczyć o równość każdej kobiety, każdego ...

  • Konkubinacja Prawilnej Myśli

    //PROLOG Czas przez który idziemy zmienia ludzi. Jego niewidoczna siła potrafi tworzyć rzeczy o których stworzeniu ludzie nie mogliby nawet marzyć. Jest to pewnego rodzaju ...

  • Przeprowadzka/Nowa miłość

    Dawno dawno temu, dokładnie to nie tak dawno tylko 5 miesięcy temu, żyła sobie 18 letnia Klaudia. Klaudia mieszkała z mamą, tatą i siostrą. Pewnego dnia Klaudia poznała ...

  • Przemyślenia Krystiana cz.2

    Uchodźcy. Niewątpliwie jest to ciężki temat, no bo z jednej strony powinniśmy pomagać ludziom, zaś z drugiej strony Europa nie powinna przyjmować tak dużej masy ...

  • Lex amor -info 2 Zawieszone! (albo koniec)

    Witajcie.. Opowiadanie niestety zostaje zawieszone. Cieszy mnie fajna trzycyfrowa liczba wyświetleń, ale myślę, że to raczej przypadek. Także polubienia pod postem info są ...

  • Przepraszam...(Dotyczące serii "Czarna róża"

    Witajcie kochani! Na początku chciałabym wam podziękować za te miłe komentarze i za to, że nadal czytacie to co piszę. Nawet nie wiecie ile daje mi to radości. Nie jestem ...

  • Wyrwane dni cz. 1

    -Kurwa !!!- jedyne słowo ktore przechodzi mi przez myśl. Nogi są już jak z waty, pieczę wszystko, nabardziej płuca, oddech coraz płytszy, krótki i szybki, oczy zachodzą ...

  • Gość

    Marian siedząc przy stole, wypił drugie piwo, głośno beknął i cisnął butelkę w kąt. Rozbiła się z trzaskiem, a jej szczątki dołączyły do pozostałości po ...