Miłosne - str 117

  • Utracona miłość...

    Hm... Od czego mam zacząć, może od tego, że tej miłości nigdy nie zapomnę.. Do opisania tego namówiła mnie moja przyjaciółka, powiedziała że to mi pomoże, że ...

  • Moja prawdziwa miłość

    A wszystko zaczęło się w wakacje. Byłam na wakacjach we Włoszech. Codziennie plaża, upał i słońce pomogły mi stworzyć wspaniałą opaleniznę, której potem mi ...

  • Prześwietlone chwile szczęścia

    Porozrzucane fotografie i przenikający przez szkło butelki, blask zachodzącego słońca. Sam wśród wiatru, który tak samo jak ja, gna w nieznanym kierunku. Wziąłem do ...

  • Czy to tylko telepatia?

    Zapewne moja historia wydaje się na pozór banalna i prosta, ale w rzeczywistości taka nie jest. Chcę opowiedzieć o mojej przygodzie. Przygodzie, która dręczy mnie ...

  • "Czy warto...?"

    Byliśmy ze sobą od pół roku, ja bardzo Ją kochałem byłem też pewien jej uczuć. Pewnego dnia, a dokładniej w Boże narodzenie pokłóciliśmy się dość mocno ...

  • Zmarnowana szansa

    Z Wojtkiem znamy się ze szkoły. Nie to, że się uwielbiamy, ale lubimy się. Pewnego dnia w szkole, gdy siedzieliśmy na świetlicy, (godzina wolna) Wojtek podszedł do mnie i ...

  • Przyjaźń ?!

    Poznanie Łukasza było bardzo śmieszne. Wyśmiałam go w twarz, że jest brzydki. Nie obraził się i wymieniliśmy się numerami. Zaczęliśmy sobie ufać i zostaliśmy ...

  • Marta

    Wysiadłam z autobusu i ruszyłam przed siebie. Było pochmurno, ale duszno. Poprawiłam torebkę i ruszyłam na poszukiwania bloku numer szesnaście. Nazywam się Marta Marciak i ...

  • Historia miłości

    W pewnej miejscowości mieszkała 17 letnia dziewczyna o imieniu Ania. Niska czarnulka o niebieskich oczach z dużym poczuciem humoru. Uczyła się dobrze, pochodziła z dobrej ...

  • Głupota

    Mam zamiar podzielić się z wami moją smutną historią…Zakochałem się w cudownej dziewczynie…Miała na imię Asia. Wspaniale nam się rozmawiało, spędzałem miło z ...

  • Niespełnione

    W 1 połowie 2005 roku widziałem pewną dziewczynę, przyjechała z drużyną siatkarek do naszej szkoły, od razu się zakochałem w niej. Lecz niestety nie mogłem zdobyć jej ...

  • Jak łatwo odebrać nadzieje.

    To oczywiste, że Ona chciała czegoś więcej, od Niego oczekiwała całkowitego poświęcenia. Nie zapominała jednak, że On miał już swoje życie, trwał w szczęśliwym ...

  • Czysta biała kartka.

    Poznajcie się: Ona - Tęsknota, Tęsknota - Ona. Musicie się polubić, od dziś żadne z was nie będzie chodzić oddzielnie. Los skrzyżował wasze drogi na zawsze. A ...

  • Nigdy nie wierz w słowa faceta...

    Życie nie zawsze układa się tak jakbyśmy tego chcieli… Tak również było i w moim przypadku. Wszystkie wspomnienia utopiłam tego dnia we łzach… Jednak już w ...