Miłosne - str 115

  • Uśmiech Anioła

    W tym niewielki zakładzie pracuję już ładnych parę lat .Bywało różnie raz lepiej raz gorzej ale w tym okresie którego dotyczy historia którą chce opisać zło i ...

  • Marzenia...

    Gdy miałam 13lat trafiłam do szpitala... Na początku było źle ze mną, więc w ogóle zła byłam, że się tam znajduje. Pewnego dnia do szpitala trafił chłopak, który ...

  • W radości i smutku

    Mając 13 lat strasznie mi się podobał Mateusz z szkoły.Zawsze kiedy go widziałam coś mi podpowiadało, aby podejść do niego, porozmawiać lecz jakaś część mnie ...

  • Skarpa

    Była to bardzo wspaniała dziewczyna, często powtarzał ty moja jedyna. Bała się najgorszego, że kiedyś ją porzuci. Nie będzie chciał jej znać, ich czas już nigdy nie ...

  • Pamietna data

    To był 25 października… dzień jak na jesień przypadało...wybierałam się do Marcina... przesiedziałam 3 godziny w samochodzie szczęśliwa że się z nim zobaczę... Gdy ...

  • MOJA GŁUPOTA - Prawdziwa Historia

    Straciłam cię przez moja własna głupotę mogło zostać jak było ale miałam już tego dosyć unikałeś mnie na spotkaniach nigdy nic nie powiedziałeś. . tylko CZEŚĆ to ...

  • Prawdziwa miłość

    Mam na imię Asia, mam 16 lat. Opowiadanie dotyczy jedynej prawdziwej miłości. Wszystko zaczęło się bardzo niewinnie.. Poznaliśmy się przez przyjaciół - mieliśmy ...

  • Zranił mnie!

    Pewnego dnia w szkole pewien przystojny chłopak chciał ode mnie mój nr wiec mu dałam bo był przystojny... Pisaliśmy przez kilka tygodni... Gadaliśmy czasem w szkole...po ...

  • Kolega koleżanki

    Cześć! Mam na imię Asia,mam 16 lat. Skończyłam gimnazjum. W wakacje martwiłam się jak to będzie gdy pójdę do nowej szkoły. Do klasy trafiłam z moimi koleżankami ...

  • "Kocham" -to takie poważne słowo

    Hej mam na imię Klaudia i mam 16 lat. Chciałabym opowiedzieć o tym co przeżyłam, co było dla mnie cudem a zarazem męką...To był ostatni dzień wakacji 2008 roku....mój ...

  • "Jak łatwo odebrać nadzieję"

    To oczywiste, że Ona chciała czegoś więcej, od Niego oczekiwała całkowitego poświęcenia. Nie zapominała jednak, że Karol miał już swoje życie, trwał w szczęśliwym ...

  • ZRANIŁEŚ

    To ile mam lat nie jest tu zbyt ważne a jeśli podam wiek to wszyscy sobie pomyślicie że młoda, głupia, rozpieszczona i wszystko wymyśliła ale to się zdarzyło naprawdę ...

  • Nieszczęśliwa miłość

    Wszystko zaczęło się gdy mój brat poszedł do wojska. Po przysiędze został przeniesiony do jednostki w pewnej miejscowości, tam poznał właśnie J.... Gdy przyjeżdżał ...

  • Dwie szanse...

    Witam mam na imię Aga i mam 20lat. Pochodzę z małej miejscowości na Podlasiu. Chciałabym opowiedzieć wam o pewnym chłopaku dla którego straciłam głowę, który ...