Miłosne - str 116

  • All we had was just one summer...

    "All we had was just one summer..." Dokładnie takie samo lato mieliśmy my. Marcel... Na samo wspomnienie tego mężczyzny cały świat przestaje się liczyć. Po zaliczonej ...

  • Nieszczęśliwa miłość

    Wybrałam się do pewnej miejscowości...i tam zobaczyłam go pierwszy raz.. Z początku nie zwracałam na niego uwagi. Po powrocie do domu po kilku dniach napisał on do mojego ...

  • Coś co się traci

    Niczym zamglone obrazy, przemijają w mej pamięci wspomnienia. Najpiękniejsze, a jednocześnie najokrutniejsze...."Kocham Cię" te dwa słowa mają w sobie niewyobrażalną moc ...

  • Wróć do mnie... :(

    Mam na imię Monika mam 14 lat, teraz jestem w lasie 2gimnazjum, w klasie pierwszej gim. zakochałam się w chłopaku ze szkoły. Na początku tylko mi się podobał, zaczęliśmy ...

  • Szybkie działanie

    Był to początek wakacji... Słońce, plaza, imprezy, przyjaciele. czegoż chcieć więcej? To wymarzony czas dla wszystkich.. nawet tych bardziej marudnych... Podczas tego ...

  • Nigdy nie mów nigdy

    Hej chciałabym się podzielić swoimi doświadczeniami miłosnymi albo raczej doświadczeniem. Moja psiapsióła poznała pewnego chłopaka, mieszkali dosyć daleko od siebie ...

  • Miłość jest piękna

    Mam 13 lat poznałam chłopaka właściwie kolega z klasy, był dla mnie jak starszy brat nigdy nie podejrzewała bym że mogła bym się w nim zakochać. Jednak stało się, na ...

  • Wakcje 2008

    Hmmm... w tym momencie oczekuje na zwykłego sygnalna od mojego chłopaka, który niestety jest w Polsce a ja w Irlandii. Pisze ta opowieść ponieważ nie mam komu się zwierzyć ...

  • Spełnione marzenie.

    Poznaliśmy się rok wcześniej...Ja pełna energii nadziei na życie ciągle miałam w głowie że czas nigdy nie ucieknie...Wieczna młodość i zabawa.On bardzo chciał być ...

  • ***MiŁoŚć Na ZaWsZe***

    Nie chcę was zanudzać szczegółami... Więc moje opowiadanie będzie krótkie i zwięzłe... Mam na imię Klaudia... Mój wiek nie jest ważny... Powiem wam tylko, że jestem w ...

  • Nad Jeziorkiem

    Pewnego dnia było bardzo upalnie i postanowiłam wyjść nad jeziorko żeby sobie troszeczkę popływać. Ubrałam strój kąpielowy, mini i króciutką bluzeczkę przez którą ...

  • Ahh...Ta Milość...

    Pewnego razu chłopak i jego dziewczyna jechali na motorze około 200 km na godzinę. Dziewczyna: Zwolnij, boje się. Chłopak: Nie bój się jest fajna zabawa... Dziewczyna: ...

  • Cierpienie

    Poznałem dziewczynę była ładna podobała mi się bardzo poznaliśmy się dzięki internetowi. Agata zakochała się we mnie przysłała mi swoje zdjęcie. Ja też się ...

  • Wakacyjna Miłość

    Tegoroczne wakacje zapowiadały się bardzo nudno i nieciekawie. Miałam je spędzać w domu, nigdzie nie wyjeżdżając. Na początku lipca przyjechała do mnie kuzynka. która ...