Fantasy - str 99

  • Opowieści z Caldarii cz17.

    Draco wyprostował się w krześle. - Chcesz narazić własną siostrę? – zapytał zimno, patrząc zmrużonymi oczami na starszego mężczyznę. – Zamierzasz wywołać ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 28

    Draco schował się za jedną z kolumn, pociągając za sobą Rudą. W ten sposób uchronił ich oboje przed paskudnym zaklęciem wymierzonym z nich przez Percy’ego. Mała ...

  • Dramione - podwójne życie 14

    - Draco się wścieknie – mruknęła po chwili Hermiona. - Wątpię. – Ginny machnęła lekceważąco ręką. – Lucjusz też ma dar przekonywania. I całkiem sporo do ...

  • Czarownica część 4

    Las to magiczne miejsce. Ostoja dla przyrody, której człowiek nie zdołał jeszcze zniszczyć. Chociaż niewiele mu brakuje do zdewastowania tego miejsca, jak to ma w swojej ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 9

    Ze snu obudziła ją muzyka dochodząca z dołu. Usiadła na brzegu łóżka. Powoli wstała i skierowała swe kroki do salonu. Będąc na korytarzu zauważyła w salonie ...

  • Samotny podróżnik- cz. 8 - Nieprzyjazne góry.

    Późną nocą gwałtownie się rozpadało. Nie mogąc kontynuować podróży schowałem się pod wystającą skałą. Zmęczony położyłem się na ziemi, po czym głęboko ...

  • Meteory. W blasku dnia 16

    Rozdział 30 Grecja. Grudzień 2014 Greg wyszedł z piwnicy na dziedziniec monastyru. Jego potężna sylwetka na moment przesłoniła słabo oświetlone wnętrze. - Sir Timothy ...

  • Strażnicy cienia III część 30

    Na zewnątrz ubrała płaszcz i schowała do kieszeni pierścionek zaręczynowy. – Co z tym spalonym? – zapytała po drodze Klausa. – Gdzieś był pożar? – Nie, znaleźli ...

  • Lodowa wojowniczka - Część II - 4

    Blady strach padł na oddziały żołnierzy, gdyż stracili swoich druhów tak nagle. Król podziemi nie czekał na niczyją pomoc wspinając się po skałach. Śmierć jego ...

  • Marvel 18+ "Zimowy kochanek"

    - Zdaje się, że to nie tak miało wyglądać — powiedział nieco zdezorientowany Steve, patrząc na stojących naprzeciw siebie Lokiego i Barnesa, którzy od momentu ...

  • Cień Prolog

    Prolog Blady księżyc pojawił się na niebie. Avaria pogrążona była w ciemności. Ulice pustoszały, mieszkańcy chcieli się jak najszybciej znaleźć w domach. Z tawern i ...

  • Chłopiec z Czarnego Lasu- rozdział 10

    Kiedy już zjedli chłopczyk postanowił pobiegać po całej chacie, ale przez to, że nie była zbyt duża biegał praktycznie w kółko. Anabel postanowiła, że pobawi się z ...

  • Opowieści z Caldarii cz30.

    - Co się dzieje? – zapytałam Draco kilkanaście dni później, gdy podenerwowany wszedł do naszej komnaty, w której przebierałam Einara. Mąż spojrzał na mnie zatroskany ...

  • Dźwięki - część 2.

    Wilon był nisko urodzonym Dagijczykiem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, było takich wiele w stolicy. Dzielnice okalające Stare Miasto Elmis zamieszkiwał w ...